Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 595 ggr
MyTwiggs
0

Kanonmorgon 14 Okt!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lill-lördagen är kommen!

Vi får se om det blir några kattungar här idag. Hoppas att hon kniper lite till!

Ha en fin dag allihopa!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Natali
0

Godmorgon

#0 Spännande. Hoppas på många små fina saker. Skrattande

Själv är jag lite piggare än i går. Jag gick till sängs redan vid kl 21. Taggtråd i halsen, men tror det är på väg att ge med sig. Ska med sonen till tandläkaren för koll, och sen ska jag till läkaren och hoppas få disskutera mediciner.

Hoppas ni får en bra dag.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Trollhassel
0

#0 Åh, lilla Kisi! Lova att ringa när det drar ihop sig så kommer jag ut på stubinen och assisterar.

Fin frostmorgon! Prillan fyller 8 månader idag och det ska vi fira med en långtur i skogen (om kisi kniper idag). Jag sitter och dricker sån däringa riktig varm cholkad med socker och kakao. Man blev lite stelfrusen av morgonpromenaden. Jag glömde ju naturligtvis vantar och mössa. Mini sparkar i min mage, men det är väl inget mot vad de gör i Kisis mage kan jag tänka mig :P

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Leffe
0

#0 Hoppas allt går bra. Du får visa bilder här sedan.

Själv är jag hemma idag. Det verkar inte bekymra katterna något nämnvärt förutom Pysen som ska vara i mitt knä hela tiden.

Sköt om er

aggeelin
0

Vilken solig härlig dag! JObbar hemma sen em och det blir nog en promenad också. Här hemma står Charlie som vanligt och frågar om han får gå ut för nu skiner solen (och då har han lärt sig att det är varmt) bara det att nu vill han gå in så snart han kommer ut… varje gång… Skrattande

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

MonicaLagerquist
0

Nu känns det lite vemodigt.Jag har plockat in de sista tomaterna.Ska lägga in lite gröna tomater.Koka tomatsås på en del och sen ska resten få ligga inne och mogna efter.Nu är bara det jobbiga kvar.Att gräva ur komposten och lägga det i växthuset och sen stängs växthusen för i år.

Stolt ägare till tre La permer

Leffe
0

#5 Kan täcka mig att det känns vemodigt. Själv reagerar jag på löven på gatan och vet vad som komma ska. Burr