Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 171 ggr
Lullan1
0

God 2007-01-06

God morgon på er alla!

Idag ska jag och familjen ut i det fina vädret på en långpromenad längs kusten. Vi ska vandra, mysa och fika!

Ha en bra dag!

EvaG
0

God förmiddag. Långpromenad låter underbart, hoppas ni får bra väder. Själv ska jag göra sista småplocket och fara till IKEA.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Lullan1
0

Åh, IKEA!!! Vi har ingen butik här på Gotland! Ser fram emot när jag ska åka till Stockholm i mars och få gå på IKEA.

Faxlin
0

I dag ska jag ta det lungt. Och faktiskt försöka mig på att gravera min första cornish. ;-)
Ska bli ruggigt intressant faktiskt. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Leffe
0

God dag. Hörru Åsa vad menar du med "ruggigt". Det finns inget ruggigt när det gäller Cornishar vad det än handlar om, så det så

Faxlin
0

haha, säg inte det du. Nu har jag fixat det så långt att jag bara ska starta upp maskinen och börja jobba på det. Tror helt klart resultatet kan bli ruggigt. Med mig bakom gravyrmaskinen kan ALLT hända :-)
Jag lovar då kan till och med cornishar bli ruggigar. hihi

Audiatur et altera pars

La_Joz
0

Har precis varit ute på promenad!

Såg två fina shetlandsponnysar längs vägen. Var ju tvungen att klappa lite på dom, och det visade sig att den ena (förmodligen inte så gammal) var lös. När vi gick därifrån kom den galloperande efter oss. När den kom fram tvärnitade den och började hoppa runt som en hund. Vi fick gå tillbaka med den, och försökte på nytt gå därifrån. Men givetvis ville den hellre följa med oss på promenad. Efter många turer fram och tillbaka kom ägaren och höll kvar ponnyn.

500m senare kom en katt som vill gosa och följa med! Man kan ju inte låta bli att klappa lite på dom små söta djuren! Jag fick lura in han i skogen så han hittade nåt annat och leka med.

Det var ju en lyckad promenad!

#3 Lycka till med graveringarna! Det kommer nog bli jättefint! Du har ju två fina bilder att jobba med!

cornish
0

God trettondag!

Ja- kan inte komma på något särskilt…ha en bra dag allihopa!Skrattande

Faxlin
0

#6: Visst bilderna är jättefina det säger jag absolut inte emot. Men sedan beror det på hur man lyckas med graveringen bara. hihi

Audiatur et altera pars

Inlägget är låst för nya kommentarer