Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 204 ggr
solskensbarn
0

God 2007-01-05

God morgon på er! Skönt att veckan varit kort! Redan är det fredag. I helgen blir det lydnadsträning för hunden och en massa städning hemma hade jag tänkt. Jag brukar alltid få god hjälp av sesam. Han har en viss förkärlek till trasor och sopkvastar :)

Trevlig helg på er!

Faxlin
0

God morgon, sprängande huvudvärk i dag. Tänker bädda ner mig och tycka synd om mig en stund. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Lullan1
0

God förmiddag!

Idag ska jag på 1 timmes massage, en födelsedagspresent. Det ska bli såååå skönt att bli knådad lite Glad

Ha en bra dag!

Leffe
0

God dag får väl jag säga. Tänk att sova till 11.30 och bara vaknat en gång på morgonen och inte brytt sig utan somnat om. Det var faktiskt skönt men givit lite ont i ryggen då man haft sex katter i sängen också

Faxlin
0

Här har huvudvärken släppt och jag börjar sakta men säkert känna mig som folk igen ;-)
Gårdagen var rolig, men tröttsam då man har ryggfel.
Jätteglad att jag fick möjligheten att träffa dig Leffe och även din kompis. Nu är jag så usel på namn att jag redan glömt vad han hette. Men han var mycket trevlig han med.

Audiatur et altera pars

cornish
0

God dag!

#0 Vilken duktig Sesam…(även om jag förstår du menar motsatsen..)
Tyvärr är mina Cornishar lika dåliga på att städa som jag själv..Men ibland drar dom fram lite damm-möss!Så att jag ser att-nu är det dags!

#2 Njuuut av massagen …helt underbart med en hel timme!!

#4 Skönt att huvudvärken släppt-jag kan ju förstå varför du fick den…SYnd att jag inte var förbi igår ändå, det hade varit kul att träffa flera sajt/syskonsajtaktiva som var där, men, men kanske någon annan gång!
Jag har lite svårt när det blir för rörigt med dagis och skolbarn-tyvärr.Inte för att jag inte gillar barn utan för att jag har fått låg stresströskel.

Önskar er alla en bra dag!Glad

Faxlin
0

#5: vi får väl försöka samla ihop en sajtvärds/medarbetares träff någon gång. vet att det pratas om det tidigare, men inget hände :-)

Audiatur et altera pars

EvaG
0

God dag på er. Håller på att plocka in i skåp och tömmer kartonger. Gud vad katterna är hjälpsamma. De ska verkligen hjälpa till, ha,ha. Ned i kartonger , dra ut papper och varför inte hoppa upp i skåpen och in i garderober. Man blir verkligen full av skratt mitt i allt tråkigt. Allt med kommunikation fungerade på en gång. Telefon och bredband. Tekniken är underbar.
ÅsaF när jag har huvudvärk brukar jag se positivt på det och tänka att då vet jag att jag i alla fall har ett huvud.
Lullan1 massage är underbart.
solskensbarn så du har en likadana hjälpreda som jag.
LeffeD det är skönt att sova ut i bland.

Gud vad klockan går nu har jag inte tid med er längre.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Faxlin
0

#7: Bra sätt att se det. Nu vet jag som sagt var att jag har ett. ;-)

Audiatur et altera pars

cornish
0

#6 JA! det får vi göra!Framåt vår-sommaren kanske?

Inlägget är låst för nya kommentarer