Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettkattungar-till-salu
Läst 951 ggr
Eine
0

Fläckigt flickigt värre..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Töser av den fläckiga sorten finns till beskådande i Gävle.Tre av dem finns att tinga till sällskap/utställning.Ej till avel i Sverige och Polen ,på grund av restriktioner på pappan.Tjejerna är felfria friska och busiga,födda 24 juli.De är de enda avkommorna efter en hanne jag hade en kort tid på foder.Nyare och bättre bilder finns om så önskas.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MyTwiggs
0

Oj så många fina flickor! Underbart med en sån fin vit fläck på ryggen! Hon ser fin ut!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Spotless
0

Vilken rolig bild! Glad Gillar färgfördelningen på henne uppe till vänster. De ser ut att må bra och ha en härlig aptit allihop. Kyss Lycka till med att hitta rätt hem till dem!

omak
0

Fin bild på ett härligt gäng!

lockar
0

Vilket härligt gäng.

Eine
0

Jag kanske kan få lägga in lite ansiktsbilder på brudarna senare?Min goa fodervärd kommer att skicka sedan.Men just detta var lite roligt så jag ville lägga ut det.Man ser ju inte ungarnas uttryck precis,men fläckigheten var så slående.

[Wiveka]
0

Vilket gäng!!

AnneAlva
0

Haha, vilken rolig bild. Glad Håller med Angela, gillar fläckarna på uppe-till-vänster-tjejen!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Eine
0

#2 #7 Hon kallas RutGlad

Mobackens
0

Åh så jag älskar svartsköldpaddor med vitt… Vill haaaa!

MonicaLagerquist
0

Härlig bild på ett härligt gäng.

Stolt ägare till tre La permer

Maidens
0

Åh, vilka härliga tjejer!

rexmamma
0

Underbar bild på tjejerna!

WonderfulAros
0

Hej vännen! Jäklar va fina dom är! Riktigt läcker teckning på töserna!

Snart är det dax för min Fina att få småttingar!! Skrattande

The heart has reasons that reason does not know

emiya
0

Underbara! En härligt kul bild på de små damerna!Glad

miano
0

De har fått riktigt härliga färger alla tjejerna.Glad

Hundar har ägare.Katter har betjänter...

Änglatassen's Cornish Rex

Clee
0

Vilket drömutfall färgmässigt! FörvånadKyss Väldigt söt bild, jag lyckas inte alls fånga mina (och de är bara tre!) på samma bild ens när det är matdags.

Eine
0

En av brudarna som vill ha eget boende.En rar och fin tjej.Hon har en svartsköldpaddspotted/vit syster och en blåsköldpaddspotted /vit också,som även de vill ha egen familj.De andra två har hem som väntar.

Avots
0

Vilken sötnosGlad

Eine
0

#18 Tack.De är underbara sociala tjejer allihop.Jag tror de passar bra i familj med kattvana barn,

kayarina
0

jag är på jakt efter en kompis till min vinga. hon är nu 11 månader. jag köpte henne relativt sent, vid ungefär 8 månaders ålder. då hade hon hela tiden bott med sina syskon och sin mamma. så jag kan tro att hon börjar sakna sällskap nu (tycker det verkar så). jag har dock valt att vänta lite med sällskap då vinga blev vår första katt. dessutom så trodde vi att min fästman höll på att utveckla allergi. men nu har det visat sig att så inte var fallet. :) så jag har börjat att leta igen! ;) tror du att någon av dina flickor skulle kunna gå ihop med en 11-månaders"bebis"?

hon är en busig och nyfiken flicka som älskar att pussas och kura ihop sig i knät. hon älskar att titta in i öppna skåp och tycker också att det är roligt att sitta PÅ dörrkarmar. annars älskar hon att busa i sitt klätterträd och äta flugor i massor. hon har fortfarande ganska mycket lek i sig och har sina roliga cornishrex jämt och ständigt.

Eine
0

#20 Om du vill ringa mig eller maila mig privat så kan vi prata.Jag ser ju så gärna att flickorna får kompis, det låter fint tycker jag.

Tel 018 260234 ,  djaknenscattery@live.se

mvh/Eine

Eine
0

Ny lägesrapport.Två ljuvliga tjejer finns kvar att tinga.De är båda svartsköldpaddspottade med vitt. Och alla har päls!Är ni intresserade  av en av dem,så maila min underbara fodervärd

christina.axelsson@gavle.se

för mer information.Här lägger jag in en bild på alla fem.

Eine
0

Och en på Charming Cecilia ensam..