Tips på webbdesigners?
Ja det här kanske är lite ot men samtidigt har det ju med katter o göra. ;)
Gör ju min hemsida själv, som många andra, men nu har jag total brist på idéer, skulle vilja få ett rejält ansiktslyft men vet inte hur. Vill ha en enkel, stilren sida men ändå lite "tuff". Har ni några tips på någon som är duktig och som kan tänkas hjälpa mig för en inte alltför dyr peng. Att uppdatera o göra egna undersidor klarar jag ju själv men just det att få till en ny "look" och första sida är det jag behöver lite hjälp på traven med.
Så gott folk, kom gärna med förslag här i tråden el skicka pm.
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Min vän Jenny, som även är medlem på iFokus, är väldigt kreativ och duktig. Hon föder upp kat IV under stamnamnet Cupcakes och gör hemsidor under namnet Jenny Aurora.
Jag gör själv hemsidor men har lovat mig själv att fixa min egen (det där med skomakarn's barn…) innan jag åtar mig att göra andras, men det kanske kommer. Jag är betydligt mer grafisk i min stil än Jenny men jag tror att Jennys stil är mer populär, vilket jag förstår - hon är verkligen kreativ som sagt var!
Vilket smicker 
Men det stämmer bra att jag gör hemsidor, och jag gör dem efter önskemål 
Så kontakta mig om du vill veta mer, eller se fler sidor jag gjort.
Om man gillar någons stil på hemsidan kan man ju alltid se efter vem som gjort den och kontakta personen ifråga.Kanske kan vara ett tips?Ofta står ju designernamnet.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Har fått kontakt med en tjej som ska försöka hjälpa mig. Tips tas säkert tacksamt emot av fler, borde ju vara fler än jag som vill ha hjälp.
#2 Jenny dig vet jag ju vem du är! Det var jag som dreglade över din lilla svarta kille i Norge ;) En dag ska jag bara ha en svart oriental med klargröna ögon!!Du vet att du får gärna säga till nästa gång du får en sån. ;)
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Han kommer nog till Umeå i vår, då kan du återuppta ditt dregglande 
Jag gör hemsidor 
Jag har bland andra gjort min egen och S*Guaranas hemsida 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
#5 Säg inte det… då blir vi fler som dregglar…
(sorry att det blev OT ts…)