Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettpyssel-och-upptåg
Läst 924 ggr
La_Joz
0

Katt-teckningar!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan!

Har bara ett litet tips om ni ska åka utomlands…

Min mor (50år) och mormor (70år) fick för sig att åka till Thailand i November. När mamma är ute och reser har hon alltid med sig ett litet fotoalbum med kort på oss barn och barnbarn. Hon är också lite av en "katt-nörd" och hade givetvis bilder på sina tre missar med sig (ursäkta uttrycket, jag visar själv gärna bilder på mina katter för alla oavsett om de vill se eller inte). När mamma kom hem från Thailand hade hon med sig flera teckningar, bland annat på sina tre katter!

Jag var först skeptisk då jag vet att de som sitter på gatorna och tecknar oftast bara kan rita en slags ögon eller näsa, så teckningar av människor brukar vara lika orginalet, men ser oftast lite "konstiga" ut. När jag såg teckningarna på katterna blev jag faktiskt förvånad! De är riktigt bra!

Missan (lila perser, 7 år) ser lite skum ut över ögonen, men alla tre brukar se lite onda ut på foton. Baileys och flisa är syskon och 5 år gamla.

Det var väl en bra idé om man vill föreviga sina älskade på ett fint sätt?!

Lullan1
0

Vilka fina teckningar!

cornish
0

Vilket bra tips!

Det skulle jag aldrig komma på!Kanon-återstår när jag kommer till Thailand igenLedsen- älskar det landet!!

Men dessa målare finns ju även nere i Grekland osv.. ja faktiskt även i Stockholm på sommaren-men då är det ju inte lika billigt..

Fördrar nog att få mina katter avmålade i ThailandFlört

KUL!

Leffe
0
EvaG
0

Jätteläckra teckningar

Medarbetare på Vilda västern iFokus