Tips till uppfödare!
… Tror jag i alla fall 
Det finns så mycket bra och dåliga saker som man behöver eller kan klara sig utan, men idag gjorde jag en investering. Jag skaffade en resesäng i nylon för barn. Den har jag tänkt att mina kullar ska få vistas i de första veckorna istället för den klumpiga kattungehagen som tar plats och är svår att stuva undan när jag inte har kull. Vad tror ni? Jag tror att den kommer att funka fint och när den inte används så är den lätt att montera ihop till ett litet paket och lägga upp på vinden! 
På sidorna är det ett stadigt nät av Nylon så att mammakatt kan hålla koll på vad som händer utanför.
Hittade denna på Jysk
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Smart! Tror banne mig det får bli min nästa investering också!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Låter som en fin ide…ska komma ihåg den när det är dax. Har funderat på detta med vad som är mest praktiskt! Den måste ju vara lätt att hålla ren också. Återkom gärna med rapport hur det fungerar när de små har kommit
En jättebra ide !!!!
Jag har ärvt en resesäng efter mina barnbarn och den har jag använt till alla mina kullar.
Det är jättebra att ha kattungarna i den och de har varit trygga och säkra där. När kattungarna börjar försöka klättra över har jag flyttat ner dem på golvet.
Lycka till med sängen och de blivande kullarna !

Funkar nog finfint bara man kan vattentäta botten så man slipper få kattkiss i tyget.
# 4 Har redan klätt in madrassen som hör till i ett "påslakan" av vaxduk 
Jag har förstås räknat kallt med att det kommer att klättras på den, men när de är så pass stora att de klättrar är de ju redo att bo lite större, så detta är en säng för första tiden i livet. En ombonad, lagom mörk och trygg plats där mammakatt jag ligga och filura om dagarna 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Bra tips om man får en lugn liten kull utan löst bajs och kiss här och där.Verkar ombonat och gott.Har sett en ännu bättre modell hos en god vän.Den har också tak,vilket kan vara bra när kullen klättrar på allt.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora