Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 567 ggr
Leffe
0

God morgon 2009-10-08

Tänk en vecka till och halva oktober har gått. Nu är det mörkt på morgonen och man börjar känna av att det går mot en kallare årstid.

Sköt om er

Natali
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morron.

Vi hade plusgrader i morse, så slipper skrapa rutor på bilen. Jag är på väg till verkstan och ännu en "arbetsdag". Känns så roligt, trots att jag har ont och tagit värktablett. Men det är så skönt o göra något också.

Har gett katterna kycklingvingar. Är dock mest motorini som äter. Men de andra nosar i alla fall, så de kanske lockas. Kycklinghjärnana och färsen tog slut i går i alla fall. Så det kanske blir lite barf här endå. Skrattande

Nu ska jag ta o äta några kokta ägg innan jag drar. En bild på Motorini och Bure. Mina två "nya" stjärnor.

Ha en bra dag.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

MyTwiggs
0

God morgon!

Detta ser ut att bli en underbar dag, men jag har en tråkig sak att ta tag i. Det har blivit dags för mig att söka för min axel som varit knasig hela mitt liv och som nu börjar göra ordentligt ont. Jag har en luxation i leden som har varit irriterande, men inte smärtsam. Nu har den emellertid börjat göra ordentligt ont när jag använder armen. Tusan!

Hoppas ni andra får en fin dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Trollhassel
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon! Jag tycker det är så vackert med frost! Jag har saknat de kalla månaderna och nu känns det kanon att de kommer.

Igår kläktes en dödskallefjäril. Otroligt vacker! Det lustiga med dem är att de brummar som humlor och känns som små möss att hålla i. Tunga, varma och så vibrerar de på samma sätt som möss gör.

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

LykkeLii
0

God morgon.

Snart ska jag gå till skolan för grupparbete och kommer troligast hem till en "tom" lägenhet då Mia och katterna ska suprisa mamma idag. Jag har föreläsning imorgon så jag får vänta tills imorgon.

Här i Umeå verkar det bli en solig dag och jag hoppas att ni också får en lika fin dag.

Den vågade och eleganta clownen - Cornish rex

Följ med vår vardag med Cornish rex, blogg.ilfirins.se

Eine
0

God mittpådagen!

Känns bra att aktivera sig med diverse göromål då jag inte så lätt blir svettig i detta väder.Soligt men lagom svalt.Det är mycket tvätt och packning på gång,och matlagning och bakning.

Sköt om er.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora