God morgon 7 oktober
Ska iväg för att jobba, men behöver bara vara på kontoret till lunch. Önskar er alla en trevlig onsdag.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Är på väg på jobbet, förbereder barnen för skolfoto idag.
Igår fick jag ett angenämnt men svårlöst problem då jag insåg att jag har så många föräldradagar kvar på Filippa så jag har svårt att lyckas få ut dem innan hennes 8årsdag i Juni nästa år. Det är ju dagar som hon och jag skall kunna nyttja så jag kan bara ta del av dag då hon är i skolan (eftersom jag jobbar på hennes skola är det ingen större idé att ta ut tid för att följa henne till skolan.
Vi skall försöka få till en härlig vår med flera lediga eftermiddagar ihop i alla fall.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
God morgon!
Idag ska jag på ett litet möte i Katrineholm och sen luncha med Myra!
Ha en fin dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

God morgon!
Åter på kontoret för en dag med inte så mycket inplanerat men destomer administration att ta tag i. Inte särskilt spännande och stimulerande.
Planerar en något tidigare hemgång idag, hem till kissen och busa. Monterade det nya klösträdet igårkväll och det blev succé. Lillbabs har sovit i den lilla korgen som sitter högst upp i natt!

God morgon. Käkat alvedon det första jag gjort. Spränger i huvet på mig. Jag hoppas att det ger sig snart.
Idag ska jag äta lunch med Twiggie…men det visste ni ju redan.
Känns sköt att ha alla blommor omplanterade inför vintern.
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

God morgon!
Första natten med nya katten, lille Vilde har gått bra! Alla sov (i alla fall jag
). Alldeles nyss hade vi en liten olycka, Vilde hann dyka ner i tolatten från det att jag rest mig därifrån, tryckt på spolknappen men inte hunnit stänga locket. d.v.s på mindre än en sekund. Han stog på huvudet i en formidabel dusch, han blev inte så glad, men verkar ganska oskadd
. Tindra är fortfarande surig och enligt Vilde så är hunden Saga ett otäckt monster annars är allt bra, killarna leker.
En liten bild på Vilden som fostermatte Martina tagit
Ha en bra dag!

#5 Åh, vilken fin kille 

#5 Det verkar som om Idun och Tindra är lika där, barn och barnbarn kan helst bo någon annanstans
Nu har jag rast. Sov gott med er

Nu skall jag sova. Är på tåget på väg till Stockholm på konferens torsdag och hem igen med nattåget.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.