Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 374 ggr
Gittan
0

God morgon 6 oktober

God morgon. Gubben tar barnen till skolan. Han ska sedan in och titta på ett nytt jobb. Håller tummarnas för honom. Det märks att det börjar ta på honom att inte ha ett jobb längre.

Önskar er alla en trevlig tisdag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

David
0

Gomorron!

Vad spännande! Jag håller alla tummar jag har! Vad är det för jobb han är på jakt efter?

Själv försöker jag få tag på veterinären som bara har telefontid mellan 8 och 9. Dags för omvaccinering. Och ikväll ska jag iväg och gosa kattunge. Annars är det en rätt lugn dag idag.

Vackert höstväder ute, klarblå himmel, vackra färger på träden och inte allt för kallt, och inte allt för varmt heller. Helt enkelt perfekt! Glad

Hoppas ni andra får en riktigt trevlig dag också!

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Dolleminas
0

Halloj! Här är det soligt men -3 ute, ungarna har börjatinse att det går att GÅ till skolan Flört (tror piggelinjakten gör sitt…)

Själv ska jag snart ta en promenad ner till inskolningen på min nya arbetsplats.. ok jag är väl inte helt kvitt förkylningen, men klär man sig varmt är det ganska bra ändå Skrattande. Som ni förstår så blir den närmare än min förra…

Senare idag ska maken skjutsa äldsta sonen och några i klassen till en av våra loklala butiker för info och provsmak om frukt o grönt, ett bra initiativ tycker jag även om mina små är dktig på att äta grönt…

Ha en bra dag alla!!

Trollhassel
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fy, det är inte kul att inte ha något jobbatt gå till. Jag kommer nog inte kunna skaffa något nytt nu, eftersom jag är gravid.

Idag ska jag i allafall plantera om alla mina saintpaulior. De är inte få, så det kommer ta ett tag. Jag har säkert 35 st i allafall. *pust*

Här är en av favoriterna, "moonbeams".

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Leffe
0

God morgon. Fick sovmorgon idag. Bussen jag ska använda blir inte klar förrän 9.30. Skönt va

#3 Kan absolut inget om blommor, men den ser vacker ut

Sköt om er

Avots
0

god morgon!

Har precis stigit upp, sista timmarma har jag haft en liten rund spinnande varm öronmuff p ena örat. Han heter VildeGlad och tycker om attsova nära nya matte.

I eftermiddag skall jag upp till Dalrna igen då skall Vildefå träffa sin pappa och farmor förförsta gången får  se hur det går…

Ha en bra dag!

/ Anki

lockar
0

God förmiddag. Här det en härlig höstdag, en klarblå himmel. Får passa på att njuta här semester den här veckan. Hoppas det händer något bra den här veckan.

Saint paulor är en av de vackraste blommorna. Jättefin

Ha det bra.

MyTwiggs
0

God morgon!

Jag ska jobba lite idag och annars är det bara pyssel hemma som gäller. Tvätt, städ och lite mathandling kanske.

Hoppas att ni alla får en fin dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Trollhassel
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#4 #6 Ja, jag är totalt beroende av saintpaulior :P De är otroligt vackra och fins i så många färger, former och kombinationer.

Bjuder på en till bild, en japansk hybrid. Yokako.

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler