God morgon 2009-10-05
Tillbaka i huvudstadens närhet. Bättre väder här nu än det var i Göteborg i helgen.
Sköt om er
Här är det mulet men solen börjar titta fram så smått, har en del städning att göra både omkring mig som syns och det som inte syns.. garderober o dyl..
#0 Fick du mitt mejl?
Ha en bra dag alla!!
En liten "gårdagsfärsk" bild på S*Dollemina's Dancing Queen CRX f 32, hon gör som sin mor värmer sig på skrivaren…

God Morgon!
Är kvar i Stockholm, hos brorsan, Hämtade hem lille Vilde i går. Det har gått så bra. Har ju med mig Blaui hit upp och som jag väntade mig så blev de komisar direkt
Just nu är det full lek på gång.
Ha en bra dag!
God morgon. Vi kom hem sent i går från Kalmar. Barnen somnade i princip redan innan de kom i säng. Idag är det en lugn dag här hemma som tur är.
Önskar er alla en trevlig måndag.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Sitter på jobbet och längtar hem till min lilla cornish tös som hämtades hem i lördags. Hon är hemma med nu.
Har ännu inte bestämt oss ör något tilltalsnamn men Elsa och Lillbabs är heta kandidater.
God dag!
Jag ska strax iväg och jobba några timmar på kliniken och sen ska jag hem och gona mig i soffan med en rund Kisi! Vackert väder idag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Full fart, har jobbat hela dagen, varit på möte ikväll och nu nattat töserna och skall koppla av en stund.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.