Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 479 ggr
Eine
0

God morgon 09-10-02

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morron! Sval höstfredag på gång.Snart åker jag till tåget som ska föra mig till en kattköpare!Lite kaffe först bara..

Sov dåligt i natt ,med mist 12 kilo katt av blandade valörer liggande migObestämd

Bilden visar hur det såg ut på ett ungefär..

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

AnneAlva
0

Godmorgon,

En äventyrlig start på dagen blev det!

Jag hörde kräkljud utifrån vardagsrummet och skyndade genast dit, genomsökte golvet med falkögon men hittade ingenting. Började just bli förvånad när jag ser något misstänkt kräkformat i fåtöljen. Men… det är på tok för lite. Misstänksamt kikar jag in i puffen som står i fåtöljen och drabbas av en plötslig skrattattack när jag ser Lethe ligga yrvaken med kräks på hela ryggen. Missförstå mig rätt, det var inte det trevligaste jag sett och jag kände stor empati med stackars lilla Lethe, men synen var så totalt oväntad och dråplig att jag inte kunde göra annat än skratta åt eländet. Sedan blev det bada nyvaken katt tillsammans med för äventyret väckta lika nyvakna husse. Jag tror båda haft bättre dagar… Skrattande

Ha en fin start på helgen alla forumister!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

MyTwiggs
0

God morgon!

Oj vilken vacker dag! Det blir nog en lång fredagsprommenad, sen får vi se vad jag gör av den här dagen. Jag har lite beslutsångest Flört

# 0 Oj vilken hög!

# 1 Stackars lilla Lethe! Vem var boven?

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Leffe
0

Snart åker jag till Göteborg för det årliga idp-mötet

Gittan
0
  • Vi åker till Kalmar och hälsar på sambons bror med familj. Önsker er alla en trevlig fredag och helg.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

AnneAlva
0

#2 Kyra var boven i dramat, hom mötte mig i hallen och såg sådär oskyldig ut som de bara gör när de gjort något. Skrattande

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Lindavictoria
0

En förmiddag av koncentrationssvårigheter på jobbet och på eftermiddagen bär det av norrut för att plocka upp en liten kattunge imorgon och ta med hem. Hemskt spännande!!!

Mobackens
0

Själv befinner jag mig i Sollefteå på praktik i 4 veckor. Min förundran är hur sjuk av hemlängtan och kattlängtan man kan bli… Jag får inte se mina små pälsklingar på 4 veckor. Hur ska jag klara det??????Gråter

MyTwiggs
0

# 6 Spännande! En cornish?

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Eine
0

God fredagsafton! Nu är jag tillbaka hemma i selen igen.Har postat ett par brev som blivit liggande av olika anledningarObestämd,mailat lite,tömt pottorna som plötsligt ör lika fulla som de var i i morse, och fryser som en jagvetintevad.Nu får det bli Idol snartGlad.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Lindavictoria
0

#8 Ja, en cornish tös som nu håller på att installera sig i vårt hem. Leker attack-lekar mot allt som finns, vårt vardagsrum har förvandlats till lekrum med fullt ös!

Jättemysigt och man vill inte alls åka till jobbet, lite avundsjuk på sambon som kommer att få vara hemma med det lilla livet.