Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikett: katter-i-nöd
Läst 396 ggr
vanessa
0

Husdjursmässan 4-7 januari

Nu tickar klockan ner till husdjursmässan i Sollentuna, utanför Stockholm. Hoppas jag kan  träffa er den 4-7 januari. Besök gärna oss på Djurhjälpen i monter B:10. Förutom oss med söta katter, finns allt från kor, får, hundar, ormar till igelkottar till ännu mer intressanta och goa djur under solen. Så välkomna till en underbar mässa för alla djurälskare! http://www.sollentunaexpo.se/default.asp?id=3105

Vet inte riktigt var jag ska placera detta, så det blev katter i nöd. Är det ok? /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

cornish
0

Det var väl jättebra placering under denna grupp!!

Det låter kul-hoppas kunna kommma förbi något, men som vanligt blir aldrig allt jag tänker göra gjort.Så jag får se..

Hoppas ni får mycket uppmärksamhet där och att det går bra!
Sköt om dig,
Annika

vanessa
0

Hejsan, jag vet att planeringar är till för att brytas. Lever efter den principen en del :-). Som nu när julstädaning ska göras, maten lagas och jag sitter här och skriver. Känns roligare att göra det. Hoppas vi ses, men om vi inte gör det så kommer en annan dag. /Vanessa

EvaG
0

Jag tänkte gå på mässan

Medarbetare på Vilda västern iFokus

vanessa
0

Ser du en förvirrad tjej, som gärna sitter i en kattbur så kan det hända att det är jag. Vinka till mig då :-). I monter B:10. /Vanessa

vanessa
0

Puttar upp, då det snart är dags för mässan. /Vanessa

Faxlin
0

Jag ska ner till Stockholm på torsdagen. Hoppas få träffa på en del härifrån där.
Vilka ska dit på torsdagen. så jag vet vilka jag kanske får träffa irl. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

-mimmi-mimmi-
0

hej