God morgon 2009-10-01
Tog det lungt nu på morgonen. En halvtimmes sovmorgon. Det är en ny dag och inte nog med det detär en ny månad - oktober visst låter den mörk och kall
Sköt om er

Morron.
Minus grader står termpmetern på.
Därför det är en sån dålig dag idag. Har avbokat verkstan i dag, orkar inte jobba. Ska ta det lite lungt sen så ska jag packa så allt är färdigt till i morgon.
brrrr….
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
#0 håller med dig…
#1 kom ihåg att köra försiktigt…
Här är det precis dags att skjutsa ungar till skolan, sen blir det lite småplock och packa in 2 katter i varsin transportbur, därefter blir det en tripp till en annan trevlig forumist för att packa in lite fler katter och sen drar vi… norrut!
Ingennutställning (även om man skulle trott det med antalet katter
) utan för scanning uppe i Öjebyn (Strax söder om Piteå), sen blir det hemåt igen… mycket resa, men mycket trevligt sällskap så går allt som en dans…

Oktober, min favoritmånad! Ingenting speciellt händer i oktober för min del, men det är färgerna, luften och känslan jag gillar. Idag ska jag och Twiggie ut i skogen. Prillan hänger med såklart.
Ha en bra dag!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

God morgon!
Kallt ute i dag, vackert med frost, men inget roligt för kroppen. Skall i väg på en ridtur med syrran och därefter blir det tandläkaren.
Ha en bra dag!
God morgon! Jag sov visst ut 
Idag ska jag och Myra ut i skogen och plocka svamp (men det visste ni ju redan).
Ja… Så var det oktober!
Ha en fin dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Godmorgon1 Idag blir det besök hos veterinär och är allt ok med katten så blir det leverans i morgon.Det blir att åka tåg nästan hela dagen,tur att jag har oläst bok att ta med.
Sköt om er.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
#5 Blir det några svampar kvar till mig?
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
# 7 Det fanns inte en svamp i skogen! Vi gick där och njöt av tystnaden och dofterna i den torra skogen och konstaterade att det var regn som behövdes för svamparna. När vi kom in hade vi just stängt dörren då det började ösa ner! 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com