Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 293 ggr
Eine
0

God morgon 2009-10-02

Höstmorgon och svalt ute.Ska snart iväg med ett tåg,och ska bara peta i mig en mugg kaffe först.Det blev dåligt med sömn i natt för minst 12 kilo katt av blandade valörer skulle ligga migObestämd

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

[Silkwaves]
0

God morgon- eller förskyld morgon.. fast något bättre än i går och i förrgår. Geggan i huvudet finns fortfarande kvar. Idag blir det akuten med grabben som skadat knäet och så ska Ruth provbo hos PeePees underbara familj. Hoppas så det funkar för alla inblandade och Ruth allra mest. Hon behöver få känna sig alldeles speciell

Denna kommentar har tagits bort.
Dolleminas
0

Gomorron, var i Öjebyn igårkväll och scannade katter jag och en annan trevlig forumist (Kissan78)… På hemvägen så tänkte vi att vi inte hade någon brådska hem utan for förbi (med liten extra krok för just förbi Skäms) änne en trevlig forumist, nämligen Guaranas, vi hade en jättetrevlig stund, synd bara att det var mörkt så vi fick inte chans att se omgivivningen… däremot jättehäftiga höns och tupp (sorten ska jag vara osagt…) hoppas vi kan hälsa på nån fler gång i dagsljusKyss

Som sagt ingen brådska hem så jag landade här hemma ganska precis 02.38… Sen var det ju bara att kliva upp vid halvsju som vanligt, fast det blir nog bara halvfart idag tror jag… Kallt är det också -2½ grad, lagomt för att skrapa rutor…

Ha en bra dag alla!!