Min tjocka kisse!
Ja, här kan vi inte skylla på att magen är full med kattungar! Det är nog dessvärre mat! Kayo har ju lagt på sej lite från att ha varit utekatt till en lägenhetskatt! Nu är han för all del en ståtlig kisse. Han vägde ca 4.5 kg när han var i god trim. När vi vägde honom vid besöket för hans urinstopp så kvalade han in på dryga 5,2 kg. Nu var vi där häromdagen för en påse till av specialfodret. Nu var det en tungviktare på 5.8 kg, men sköterskan tyckte i alla fall att han var en ståtlig katt!
Nu blir det detta foder i en månad till, sen går vi över till ett som inte är så fett. Det är ju inte bara fodrets fel utan han puttar gärna bort Ida och äter upp hennes mat oxå!
Jag tänkte va lite smart då hon är knappt hälften av hans storlek så jag gjorde en kartong med ett lagom hål som bara hon kom in i…Hon tordes inte gå in och Kayo stoppade glatt in skallen och fastnade! Jag hörde ett hasande ljud i köket, möttes av en backande Kayo med kartong på huvet! Mmm matglad säger man!!!

Haha, jag kan se det framför mig!
Men det var en god idé. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Mycket kreativt tänkt, och lite roligt låter det som att du fick

Ha ha ha, ser det framför mig 
Så där gjorde min Mirre också på sin tid
Kan inte låta bli att skratta när jag ser scenariet framför mej.

Haha.. förlåt.. men.. jag blir så glad över att jag inte är den enda som har problem med en lite för rund matglad cornish. Och han ser så söt ut. 
Ägd av S*Zaxofragas Zigge