OT - S*Spotless Dagny of Negara
Jo, jag vet att det är "fel" ras… men det är ju "rätt" uppfödning i alla fall!
Lilla Dagny som är en lilasköldpaddstabby balines gjorde utställningsdebut i helgen (i Wolfsburg/Tyskland). Nio månader gammal blev hon Best in Show, Best of Best och Best over All. Nya ägarna (katteri Negara) är Tica-medlemmar så detta var alltså på en Tica-show. Jag är inte helt på det klara med hur stor/liten utställning det var men nya husse och matte är i alla fall supernöjda och anser att det är stort att Dagny, 9 månader, slog alla konkurerande katter som redan har höga titlar.
Här blir hon BIS!

Så här ser Dagny ut hemma tillsammans med sambon PL*Lamborghini di Gattinata of Negara SIA w 67 (han skymtar nere till vänster).
Hur som helst så känner jag mig lite stolt nu!
Dagnys bror David bor hos fodervärd och finns med i planerna inför skapandet av nya små Spotless-balineser och orientaliska långhår.
Wow, vilken utställningssuccé!!! 

Wow, superhäftigt! Stort grattis och det är dig väl förtjänt att få känna dig stolt över den utställningsdebuten! 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Grattis så skoj,Men med en sån vacker morfar kan det väl inte bli annat en bäst.
Kattutan men stolt Plåtis ägare
Helt underbart! Tack för rapporten! Det gör INGET för mig att det är "fel ras". Grattis, Angela! Du ska vara stolt, liksom Dagny själv och hennes ägare!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Oj,det var verkligen roligt
! Många grattis till en väldigt vacker katta!Hälsa mamma(din)
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Stort grattis. Krama Ing-Marie från mig

å Göta Petter Angela - vilken skönhet
FANTASTISKT VACKER!!!
Man vill ju ha femtioelva kattraser 
Å Grattis i mängder!
Grattis. Jätte fin

En sådan skönhet…Och vad roligt, Grattis
Hundar har ägare.Katter har betjänter...
Änglatassen's Cornish Rex
Å vad roligt! och jättefin katt! Klart ni ska vara stolta! Jättestolta! GRATTIS till er och ägarna!
GRATTIS till fantastiska framgångar! Vilken tur att Dagny till slut fick en tillräckligt stor buckla, som hon fick plats i 
Massor med GRATTIS 
Undrar om det var Dagnys bror David som jag blev förälskad i på utställningen i Uppsala i juni, en lilatabby balinespojke?

#15 han var där och var i panel, en liten tanig junior med härligt temperament.
På Alfakatten debuterar han i öppen klass.