Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettdagens-citat-dikt-eller-visdomsord
Läst 398 ggr
Lullan1
0

Dagens citat 2007-01-02

Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken. /Joan Rivers

Lullan1
0

För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. /Nalle Puh - A.A. Milne

cornish
0

#1- ha,ha jag älskar denna av Nalle Phu-tänker ofta så!!
Den är helt underbar!

Skriver ett citat sedan-måste ut nu!

cornish
0

**Kvinnor består av äggstockar och så tänker de mer.
**                                                                   Siri 6 år

Lullan1
0

#3 Gulligt!

Faxlin
0

Ja, Nalle Phu är söt. Här kommer några Nalle phu citat :-)

"Människor som inte tänker ordentligt har inga hjärnor, snarare har de grått ludd som flugit in i huvudet på dem av misstag."

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Faxlin
0

"Om du försöker hitta hem men istället hittar en grop, kan du försöka att leta efter en grop. Då skulle du med all säkerhet inte hitta en grop, vilket skulle vara bra, för då kanske du hitter någonting du inte letar efter, vilket skulle kunna vara precis det du letar efter."

Audiatur et altera pars

Faxlin
0

"Om du försöker ignorera en knackning på din dörr, skrik då inte 'Nej!' när någon frågar: 'Är det någon hemma?'."

Audiatur et altera pars

Faxlin
0

"Du kan inte alltid stanna i din egen hörna av skogen och vänta på att andra ska komma till dig. Du måste gå till dem ibland också."

Audiatur et altera pars

Faxlin
0

"När man är en björn med en mycket liten hjärna och tänker ut saker, upptäcker man ibland att en idé som verkade vara riktigt idéaktig inne i hjärnan, är helt annorlunda när den kommer ut i det fria och andra människor ser på."

Audiatur et altera pars

Faxlin
0

"Om personen du talar med inte tycks lyssna, var tålmodig. Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat."

Audiatur et altera pars

Inlägget är låst för nya kommentarer