God morgon 2009-09-30
Sista september idag. Grått och mörkt ute. Ser inget inspirerande ut, men jag måste jobba.
Sköt om er
Gomorron!
Här uppe är det klar himmel och solen tittar fram och lite småkyligt, en perfekt höstdag!
När ställer man tillbaka klockan förresten? Brukar det inte vara i början på oktober?
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...
Morrn!
Idag ska jag till Myra och baka bullar! :D
Ha en fin dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Morron
Har fullt upp. Tvättar och packar inför utställningen i helgen. Sen är jag hundvakt nu också. Världens underbaraste hund, en Shiloh. Hon är underbar, stor och härlig.
Kall med frost i natt, nu är dock himlen klarblå i alla fall.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Frost på backen! Höst! Prillan som aldrig upplevt frost blev minst sakt förlånad när hon klev ut i gräset. Ni skulle varit med och sett hennes min, den var obetalbar! Hon dansade omkring på två tassar och tittade oförstående på mig med munnen lite öppen och gav i från sig ett litet "aah".
Mys mys mys! Idag ska jag och Twiggie baka bullar, bebis sparkar i magen och jag mår inte alls illa. Dessutom tycker jag att första frosten är en mysförhöjare.
Sambon skulle ställa in alla uteväxter, men det har han glömt, så jag undrar just hur glad han kommer bli över frosten när ha vaknar.
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

God morgon!
Här har vi en klar solig höstdag, nu börjar alla träd få härliga höstfärger.
I dag måste jag nog ringa tandläkaren suck, jag har tandvärk som jag har försökt tänka bort ett långt tag men det funkar inte…..
Ha en bra dag!
God morgon! Här är svalt minst sagt.Balkongdörren är fortvarande öppen men inte precis hela dygnet längre.
#2 -4 Ujuj,inte sprida ut att vi bakar bullar,det ses inte med blida ögon ute i periferin
Men jag är också en avfälling,jag bakade matbröd i går.Den sista påsen som stod kvar på bänken kissade
Ashberg på så det blev lite svinn där
Nu ska jag baka mer i veckan,det blir mer matbröd och några pajer kanske.
Ha det gott alla!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
God dag. Nyss uppstigen. Solen skiner. En fin höstdag. Hoppas ni får en trevlig eftermiddag.
God eftermiddag. Det blir mer och mer höstlikt väder. I kväll blir det ett slappande framför TV-rutan. Önskar er alla en trevlig kväll.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld