Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettomplacering
Läst 774 ggr
jwen
0

Omplacering av en Cornish-tjej

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej. 

En av mina katter, S*Fylgias Gefjun (Freja till vardags) måste hitta ett nytt hem.

Hon är 2 ½ år gammal. En underbar tjej, som söker någon som kan vara bara hennes.

Hon måste nu omplaceras då hon och hennes halvsyster inte längre kommer överens efter kastreringen. Pga. stress så har hon börjat att  hetsäta och mår inte bra av detta. Hon skulle behöva ett hem med mycket uppmärksamhet och där hon är ensamkatt. Hon är otroligt kelig och vill vara med överallt. Vill ha mycket närhet och ömhet. Älskar att gå ut och gå i koppel.

Hon är försäkrad, vaccinerad, chipmärkt och har stamtavla. Givetvis så blir det en provperiod, då vi måste se att både hon och du/ni verkligen trivs ihop.

// Jane

Leffe
0

Det verkar vara en härlig katt

EvaG
0

Synd att det inte fungerar mellan dem.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

AnneAlva
0

Tråkig med behovet av omplacering, hoppas hon kommer hitta rätt hem direkt!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

aggeelin
0

Har en kompis som funderar på att ta en omplacering. Jag träffar henne på onsdag. I den familjen finns en sexårig.. är det ok tror du? (och hur mkt kostar katten, så att jag kan berätta det för henne? och var finns ni?)

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Natali
0

#4 Hon bor i stockholms området. Jag minns inte exakt….hmm var det haninge? Ja, stockholm är det i alla fall.

#0 Det är jätte tråkigt, men jag vet att du ju verkligen försökt allt.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

MyTwiggs
0

Jag drömde en fruktansvärd mardröm i natt. Jag vaknade kallsvettig och hade drömt att jag hade omplacerat en av mina katter. Jag saknade henne så fruktansvärt och det känndes helt hopplöst. Jag vet hur det känns att behöva skiljas från en älskad katt! Jag tackar mina katter varje dag för att de gillar varandra! Lycka till!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

LinusCRX
0

Åh vad tråkigt jwen! Hoppas du hittar ett bra hem!