Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 292 ggr
EvaG
0

God morgon 29/9

God morgon god morgon alla pigga och glada. Ha nu en riktigt trevlig dag. Själv ska jag sova länge.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Natali
0

Godmorgon.

#0 Lyllos dej som får sova. Flört

Själv är det frukost sen lämna på skola. Sen möte på banken, jag hoppas att vi kan börja lösa och dela ekonomin, så att jag slipper stå på alla skulde själv. Sen hoppas jag på att få äta lunch med min far. Avslutar dagen med ett par timmar på verkstan. Eller det är ju inte slutet på dagen, men på "arbetsdagen". Sen blir det städa o allt sånt. Jo, sen kommer jag få besök också, av en kär vän och forumist.

Hoppas ni får en bra dag.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

MyTwiggs
0

God morgon!

Jag hade en fruktansvärd mardröm i natt och sov inte alls bra! Jag drömde att Mojjan inte bodde kvar hos mig. Vilken hopplös känsla det var! Jag kan inte med ord beskriva känslan och saknaden som fick mig att halvsovande springa runt i bostaden klockan 4 på morgonen för att hitta Mojjan och pussa henne på nosen. Hon såg minst sagt förvånad ut Flört

Hoppas att min dag i alla fall blir bra, och eran också, och att jag får något besked om min dator.

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Eine
0

God mittpådagen! Tänk att nästan alla planer måste ändras på,jag blir så trött även om jag oftast har både plan A,B och C i beredskap.Suck.

Ha det så gott det gårFlört.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora