God morgon 2007-01-02
Tusan också! Skrev 2006 ovan först och fick börja dagen med att ändra år. God morgon förresten till er alla. Idag ska jag fixa telefoni åt min mor och städa här hemma. Blev så glad när jag gick upp, min nya katt Dolce som du kan läsaq om i min dagbok sov helt öppet för första gången. Hon sov inte i sin bohåla. Underbart.

Ohh, vad skojigt att läsa om Dolce. Det har gått fint frammåt för tösen hemma hos dig.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Det går bra så länge tre av rexarna är i sängkammaren. Kommer de så morrar hon och då blir det mobbing. Om hon slutar vara rädd för dem, ja illa fall slutar morra.. Upptäckte att hon i några dagar bajsade i bohålan. Vågade alltså inte gå till toaletten där lådorna står. Nu har hon en låda vid klätterställningen där hon bor
God morgon!
Idag blir det nog en riktig slappardag, sonen är och leker med en kompis. Funderar på att gå på bio ikväll och se Göta Kanal 2, jag tror att den är rolig!
Skönt att höra att Dolce känner sig lite mera trygg hos dig nu, hur lång tid kan det ta för henne att acceptera de andra katterna tror du?
Ha en bra dag!
God dag!
På väg ut-blev lite sent med hunden…men var ute med henne mitt i natten!
Ska gå borta vid Kaknässkogen samt Djurgårdsbrunnskanalen-där såg jag i somras just Göta kanal 2 spelas in!!Dom tog väl vissa scener där som de klippte ihop sedan..
Ha,ha Leffe-jag har inte hört en katt morra!!!Däremot hundar..
Min Buffy har dock fräst någon gång när han suttit i transportburen och sett en ny hund-eller när jag hade min kompis hund här första gångerna-då fräste han lite och hoppad uppp högt-på behörigt avstånd.Men nu vet han att även hon är ofarlig..
Smilla fick ju mina katter som valp-lillasyster alltså..Så henne har dom aldrig fräst år.
Danne fräser inte alls-vet inte om han vet vad det är??
Nej-UUUT var det…
Ha en bra dag både Lullan och Leffe-nu när ni har semester!!
Och självklart-en bra dag till ÅsaF och ALLA
här på Cornishsajten!!