God morgon 2009-09-27
God morgon. Nyss uppstigen. Ledigt om man inte räknar städning som jobb.
Sköt om er
God morgon.Städning här också,men först ska jag se på TV en stund.
Instämmer med Leffe,sköt om er.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
God morgon.
Sitter och skriver på hemtenta 2.
Sedan idag skjutsar snälla mamma oss hem till Umeå och följer med och storhandlar mat.
Elmer verkar känna på att vi ska åka hem idag så han försöker gömma sig för att få stanna kvar med Maja hemma hos mamma. Tilla bryr sig inte så mycket hon är så söt och tar som dagen som den kommer.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Godmorgon 
Har inlett dagen med att leka "slädleken" med katterna… skulle vika ihop ett lakan och då kommer genast Maxen och tror att det är en lek. Kastar sig på lakanet och vill åka. Det hände samma sak med ett rent lakan för några dagar sen och det lakanet fick bli en koja som katterna älskade att sitta i. Nu fick kojan bli en släde och det är ju såå roligt att få åka runt i huset, matte drar och katterna sitter på släden
. Den leken går att leka en lång stund, husse tog småningom över… han körde för fort så leken avslutades ganska fort.
Nu måste jag sätta fart och göra lite nytta.
Ha en bra dag alla!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God eftermiddag!
Jag och Rickard har gått en långprommend i ett häftigt naturreservat! Vi blev trötta och utmattade, men det var uppfriskande och väldigt vackert!
Ha en fin dag! 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
God eftermiddag. Städning är inget kul, men man kan njuta riktigt efter en storstädning.
¤5 Härligt!