Godmorgon 26 september
Godmorgon!
I dag är det soligt och varmt, ingen frost i natt.
Det blir snart en färd till Stockholm för dop av en av mina systersöners förstfödda, Milo, skall bli kul att träffa släkten, men innan vi åker måste jag stryka.
Ha en skön lördag
God morgon!
Dammsugit hall, badrum, duschrum och arbetsrum. Även tvättat golvet
Kattungarna tycker inte om dammsugaren så nu sover de stenhårt i det nyskurade badrummet
Åker till Arboga senare för ett extrainsatt årsmöte i min kattklubb.
Ha en härlig lördag!!

Sol och härligt höstväder.Idag är det kokardkurs i Uppsala kattklubb och jag ska vara med.Väskan är packad och jag ska straxt kolla när bussarna går för min man jobbar på båtklubben idag det är första båtupptaget så han kan inte köra mig utan det får bli buss in till stan.Vår båt får däremot ligga kvar i vattnet ett par veckor till.
Stolt ägare till tre La permer

Morron.
Jag sydde färdigt byxorna i går.
Nu är det bar kedjorna som skall moternas på. Sen är jag fördig för ute kväll. Ska bara fixa dragkedjan på mina skor också.
I morse vid 6.30 var katterna billiga. Var upp o drack, då vaknade sonen, och ville se på tv. Han fick lägga sig med mej en stund och se om han kunde somna om. Självklart hade Motorini och Blid vaknat och satt i gång o busa, i sovrummet! De rev i nån kartong. *Suck*
Hoppas ni får en bra dag. Själv ska vi ta en mys frukost framför tvn. (Ja, jag somnade om i alla fall en stund).
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
Ingen bra morgon. Fått besked att min svåger gick bort i natt. Livet är bräckligt, men går ändå vidare
Sköt om er
Godmorgon! Så mycket ni redan har hunit med idag… jag som nyss fått i mig frukosten… men jag kommer igen. Ska försöka rensa en massa… ta reda på tvätt och beställa en vinprovning till i november.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#4 Det var väldigt tråkiga nyheter .Jag är ledsen för din skull.
I övrigt är det ingen bra morgon här heller men det kan bli bättre framåt dagen.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Beklagar sorgen.
Stolt ägare till tre La permer

#4 Tråkigt besked på denna morgon, beklagar sorgen.
Jag har haft en skön lördagmorgon, dragit mig lite extra och därefter gjort ett kortare yogapass och ätit frukost. Jag och sambon håller på att fräscha upp oss för att för att ge oss ut i stadsvimlet och ordna lördasgbestyren.
Överst på listan står djurshoppen där vi ska införskaffa låda och sand till den lilla kattungen som ska hämtas hem om en vecka. Vår första katt är ett mycket spännande äventyr som känns stort och vår lilla lägenhet vibrerar av förväntan!

34 Beklagar sorgen. 
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Beklagar sorgen, Leffe.
Ikväll har vi Kulturnatt här på orten. Vi har varit ute och lyssnat på konstig musik.
Har rast på arbetet och tittar in här en stund.
Beklagar sorgen Leffe