Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 368 ggr
Natali
0

Godmorgon 25 September

Morron.

Jag ska sy fördigt byxorna i dag. Nu är det dags för alla dekorationer.

I går lämnade jag Saga hos sitt nya hem. Jag hoppas det i alla fall. Det är mina grannar, så jag har nära o bra till henne. Skrattande Men jag skanade henne när jag gick förbi deras fönster i morse. Men det verkar var ett toppen hem.

Ha en bra dag.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

MyTwiggs
0

God morgon!

Freeeedagsmyyyys! (inte ännu kanske Flört)

Katterna sover och jag har full förståelse för dem… Jag har fortfarande inte fått domen för min stackars dator… Obestämd

I kväll ska jag till stockholm…

Ha det fint idag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Dolleminas
0

Här sitter jag med halsont och hosta… naturligtvis är det min jobbarhelg Rynkar på näsan får väl se vad som händer… ialla fall är det lite turbulens just nu på jobbet för jag kommer att byta arbetsplats efter den 30/9, vet att jag ska skola in mig på den nya i oktober och går allt bra har jag schema fr o m 1/11, känns både skönt och trist för jag trivs verkligen med den brukare jag nu jobbar åt… en fördel jag får är att jag har ännunärmare till det nya jobbet vilket givetvis underlättar en del när jag har barn…

Avots
0

God morgon!

Har redan lyckats med att diska! Kanske till och med får färdig städat hallen i dag.

Ha en skön fredag!

Leffe
0

God dag. Hemma på en kort rast. Ska snart ut och jobba igen

Sköt om er

Dragonrebell
0

#2 Krya på dig! Håller själv precis på att kurera mig från förskylning jag med.

Annars är vi precis på väg ner till Borlänge. Japp…i helgen är det premiär för Pixie i utställningssammanhang och för Tjorven som kastrat. Håll tummarna!

Dolleminas
0

#5 Ni ska veta att jag håller allar tummar och tår jag kan att det går superbra!! Jag förväntar mig en drös med kort i min mejlbox sedan…Flört Skickar även ett lycka till för resten av sällskapet!!

David
0

#0. Å, GRATTIS att Saga fick ett nytt hem, och så nära dig också! Glad

Idag? Tja, tog en liten "sovmorgon" och vaknade för en halvtimme sådär. Har absolut ingenting planerat för idag, svarar på lite mail för att komma ikapp. Jätteskönt med en sådan här tag.

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

AnneAlva
0

God eftermiddag,

Idag har varit en slödag, ska snart masa mig iväg till ica för att inhandla lite persilja till dagens middag. Annars letar jag efter fredagskänslan som ska få mig peppad inför helgen, mycket som ska fixas.

Imorgon åker vi och hämtar lilla fröken Tequila i Stockholm för att på söndag rulla vidare mot Borlänge och utställning. Än så länge ställs hon i klass 12 men det blir sista utställningen nu innan hon går upp i klass 11. Jag hoppas hon sköter sig och att allt går bra!

#5 Jag gissar att ni ska dit som imorgon då? Trist, då missar vi varandra. Rynkar på näsan Men stort lycka till och hoppas det går toppenbra för både Tjorven och Pixie!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

David
0

#8. Jag passade på att handla igår. Misstänker att det är lite trängsel idag.

Hoppas det kommer gå bra för dig på utställningen! Och en liten klassuppgradering. Glad

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

RacerDonnans
0

#8 Ja det skall hon och där är även jag. Eftersom jag skall till Umeå och plugga nästa vecka och åker uppöver redan söndag eftermiddag så var det lördag som gällde. Trist att missa er.

Hos oss är det kastratdebut för goa rara Staciegumsan och veterandebut för Candy. Heman och Evita är också med. Det är lite sent för 25sept nu, men jag knölade in mig i sista stund.
Nu skall jag sova.

Håll tummarna för oss nu.
Sov gott!

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.