Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettövrigt
Läst 186 ggr
Leffe
0

GOTT NYTT ÅR

Gott nytt år
önskar
Vågens Cornish Rex & Norsk Skogkatt
(LeffeD med katter)

Faxlin
0

Gott Nytt År Cornish Rex ifokus
önskar
iller.ifokus

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Faxlin
0

New Year 
Gott Nytt År allihopa
önskar
ÅsaF och alla djuren

Audiatur et altera pars

cornish
0

G O T T  N Y T T    2007  !!

**önskar jag er alla- medlemmar,sajtvärd och Medarbetare!!

**Hoppas vi under nästa år kan göra denna sida ännu bättre och välbesökt, där alla kan hitta något intressant att läsa.

Alla medlemmars aktivitet är jätteviktig och ju fler vi är desto lättare att komma på saker av intresse att skriva om!!Alla kan skriva nya egna inlägg!Läs igenom "Om sajten" där Leffe beskrivit funktionerna..
Också jättebra om alla försöker göra reklam för sajten bland Cornishfolk..

Sätt på ljudet;
Mitt Nyårskort till er!  - ett passande sådantFlört 

(detta kort kräver Macromedia flashplayer 8-men går fort med bredband..)

Kram från
Annika- en av medarbetarna..
(samt "små-medarbetarna" Danne o Buffy - Jo, dom hjälper till…att göra så datorn nästan kokar!.)

EvaG
0

Gott nytt år allihop
från EvaG med katter

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Lullan1
0

Gott nytt år!

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
cornish
0

jaha nu är det alltså 2007!!
Gott nytt år igen allihop….min natt lär bli lång-trots den första ensamma någonsin..(om man bortser från djuren förstås..)
För- dessa J-A idioter smäller raketer och smällar så att både jag och hunden är heeeelt sluut!Och hon lär inte somna förän det är tyst..

Jag har jobbat frenetiskt-gett henne saker att göra,leta saker osv, hon har fått goda tuggben-ja alla knep som finns samt spelar fortfarande musik på disco-nivå..men lugnare sådan då jag inte orkar höra allt väsen-men jag kommer nog inte somna på många timmar och Smilla lär vara kissnödig igen-var ute sista gången halv tio, normalt klarar hon det men stressen gör henne nog kissnödig.
Men det går inte att gå ut ännu.

En sak är säker-nästa år flyr jag denna J-A stad!!!!
Tar med mig katterna då som jag brukar,om Danne lever som jag hoppas så har jag väl lärt mig då att inte vara så himla rädd att något ska hända honom..Ville inte utsätta honom för lång bilfärd till syrran nu..

Ja - inte var det någon kul start på det nya året för mig inte!

Tänk nu brukar man festa lite och ha kul i glada vänners lag..sitter och tycker synd om mig själv helt plötsligt-jag ser att dom har fest i fönstrena runt mig…Man känner sig ganska ensam faktiskt, fast jag nu valde detta själv.Men jag valde inte en smällar-rädd hund..hon var ju inte det först heller..
Men nyttigt att känna på hur det är att vara ensam,behöver lära mig det!

Hoppas ni andra haft en bättre avslutning/inledning på det nya året!

(ok-jag har ätit färk hummer o färska räkor med mamma tidigare-samt Danne och Buffy fick färsk hummerstjärt!!utspädd med vatten..Danne var salig-men vet. sa att jag skulle skämma bort honom 10% av maten..Men inget vin till då jag körde bil-och sedan var jag inte sugen hemma ensam..Inget fel i det alltså, men jag var inte sugen!)
För mig har det idag istället blivit Treo…bubbel som bubbel-eller??Flört

Lullan1
0

Skrattande

Faxlin
0

Jag var inte ensam, men min familj blev nog inte så glad i alla fall. Somnade som en stock vid nio tiden och sov till klockan var tre på natten. Upp hit en sväng och somnade sedan om. Sov till nu.
Usch hemskt.

Audiatur et altera pars

Lullan1
0

Det var väl en bra början på det nya året Åsa!!! Fortsätt i den stilen! (med sovandet alltså) Cool

Eine
0

Den som sover syndar ju inte….Oskyldig

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Faxlin
0

#11: Ja det behövdes i alla fall :-)

Audiatur et altera pars