God morgon 24/9
God morgon på er. Sitter här med en kopp te för att sedan krypa ne under täcket för att sova efter en arbetsnatt. Hoppas ni får en trevlig torsdag.
God morgon. Det är torsdag och det börjar ljusna ute. Ska snart i väg och jobba.
Sköt om er
Godmorgon. Nu är det bråttom… 
Ha det gott!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Morron.
Ska på min andra arbetsträningsdag på verkstan. Ska bli roligt. Sen är det samarbetssamtal som väntar. Saga ska gå till grannen o hälsa på, ev flytta in på en gång. Sen är det skjuts till cirkusskola som gäller. Däremellan så ska jag försöka få i hop ett par byxor jag håller på med. Hur det nu ska gå, jag har aldrig sytt byxor förr.
Hoppas ni får en bra dag.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Godmorgon!
Har precis damsugit ur kaminen, blev lite sotig
. Annars en vanlig dag, skall ut med syrrans hundar om någon timme.
Fick i en massa loppbett i går och i natt, jag hatar fågelloppor
, är det bara jag som drabbas? De kliar något hemskt och varar länge….
Oftast är det hunden som drar in dem men jag har också hittat en på Tindra en gång, vet inte om den kom från Saga eller från Tindras bökande i gräset ute i rastgården. En julafton, då hade jag grävlingar under huset, plockade jag 25 st på hunden efter att hon varit under mitt hus…..
Ha en bra och förhoppningsvis loppfri dag
God eftermiddag!
Jag har lämnat in min dator… Den var inte alls kry! :(
Hoppas att den blir fixad - annars är det adjöken till alla mina foton och andra viktiga filer… Tusan!
Själv är jag feberfri idag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

God eftermiddag,
jag försöker plugga men det går inget vidare. Kreativiteten är som bortblåst och jag vet inte riktigt hur jag ska hitta tillbaka till den för tillfället. Mycket annat på gång som tankarna rör sig kring istället.
Ha en fortsatt fin dag!