Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettkatter-i-nöd
Läst 996 ggr
Naquita
0

Amma sökes AKUT

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

nyfödd övergiven bäbis söker amma antigen tillfälligt tills mamman är lokaliserad eller på "heltid".

maila emma@kks.nu kattungen finns i Ronneby, blekinge men transport kan ev. ordnas en bit

Lille fisen kommer från ett vanvårdsärende:

RIKTIGT akuta stödhem INSAMLING

David
0

Kan meddela att det inte längre sökes någon amma till detta lilla knytt då hon somnade in.

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Naquita
0

ja det stämmer:( Hon var redan så svag och kall när jag hittade henne. Kanske var det något fel som mamma kände på sig och därför lämnade sin lilla bebbe. Bara mamma vet:(

vinteralvan
0

Rynkar på näsan

Zootz
0

Fy så trist, man ser på bilden att hon är nerkyld. Stackarn!

kvasikatten
0

Kontakta Södertälje Katthem. Vi har en mamma som fått 4 ungar och är jätteduktig och har rejält med mjölk.
Vi finns förstås en bit bort från er men i alla fall.

styrelsen@sodertaljekatthem.se

eller

gittannylund@hotmail.com

Kristina.stromback@c-sam.nu

MVH Karin Dahl

Eine
0

Kanske lika bra att den lille gick tillbaka över regnbågsbron.Det är tyvärr så att man utsätter sin egen kull för okända saker om man tar emot en liten hemlösing utan att veta något om bakgrunden.Trist,men det är den krassa verkligheten,jag skulle aldrig utsätta min hona med kull för ngt sådant.Däremot skulle jag kunna hjälpa till med matning en tid,det är ju ngt helt annat.Om någon tycker att jag är hjärtlös så kan jag meddela att det är jag inte,bara realistisk.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora