God morgon 2009-09-23
Ska snart iväg och jobba. Det ser mörkt och trist ut ute, men det är i alla fall mitten på arbetsveckan
Sköt om er
idag är det Kyras dag! så får väl fira lite extra med tonfisk eller annat smaskens damen kan tänkas vilja äta :)

God morgon!
#Grattis Kyra!
Här är det soligt och ganska varmt. I dag måste det bli städning, i går blev det inget av den planen, jag fastnade i en bra bok i stället.
Ha en bra dag!

Var och såg "Flickan som lekte med elden" igår. Jag blev inte besviken alls. Den var kanon! Alltid läskigt att se filmer som man läst som böcker. Böckerna är fenomenala, en film blir sällan lika bra men denhär dög. Se den!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
God morgon!
Igår dånade blåsten ute och jag hade svårt att sova. Jag sover inte med mina katter normalt eftersom jag har en lätt allergi… men igår blev jag tvungen. Efter att ha vaknat av blåsten 10 gånger släppte jag in katterna klockan 2 och somnade på 5 minuter med kisi spinnande i mitt ansikte. Jag tror att jag får börja medicinera mig istället… 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Här på Västkusten dånade vinden också i natt, det tjöt och skramlade. Katter och matte sov gott under diverse täcken. Men i dag har vinden mojnat lite, det blåser inte lika hårt, och solen skiner. Härliga höst!
Grattis på födelsedagen, Kyra!
Tankarna går också till Clee idag.