Hur få får Tamsin?
Ja, jag hoppas ju faktiskt på inte alltför många eftersom jag själv är "dräktig" med flerbörd men men, nu ser tjejen ut som hon gör och det är faktiskt rätt dråpligt att se henne. Pga att hon är så stor är förväntad nedkomst svår att säga, vi trodde först på 30 september baserat på en observerad misslyckad parning men jag vet inte hur hon ska kunna gå två veckor till och se ut som hon gör, även om hon inte beter sig särdeles rastlöst. De var så hemliga av sig, Linus och Tamsin.
Kombinationen är i alla fall:
e. GIC S*Ärenskogens King of Forest CRX n
u. S*Silkwave's Good Choice, CRX d 03
Och båda är hjärtscreenade utan anmärkning samt fritestade från FIV och FeLV.
Hon får många!!!
Jag tror 15 
Näe, men 6
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Jag kan ju inte gissa samma här med så jag säger 8 stycken…. sorry Clee…
men egentligen tror ju jag med på just 6….
Hon är ENORM ju… och mellan bakbenen hänger det rejält…
Alltså, när man ser henne gå… Baktassarna pekar nästan rakt ut… ser så tokigt ut.
Samtidigt är jag så himla impad av att dräktiga katter inte klagar och är sig själva i så hög grad, själv känner jag ju mig jättesjuk av alla krämpor så här långt. Åh, mina kattmammor är så tappra och duktiga att jag blir alldeles rörd!
OJ
, vilken mage!! Hon kommer få många många bebisar! 
#5 Ja, hur fasen jag ska kunna se att magen har sjunkit vet jag inte, den släpar ju nästan i vid det här laget!
På Fibisen syntes det inte alls men hon var ju skolboksexemplarisk med sin födsel ändå tack och lov. Såå skönt att det faktiskt är ok att missa första ungen nu, även om jag bara är hemma, med tanke på blodgrupperna.
#7 Men, säg en siffra! 
#8 Haha, jag vet!
#9 Tror det blir 6 stycken, minst! 

SHITT!
Det är 7 stycken i magen!
Det måste bli 6 st, men vem vet, det kanske bara blir två också? Ska bli spännande att höra resultatet sedan.
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...

Jag tror inte att jag någonsin har sett en sååå stor dräktig hona! och vår S*RexEllen´s Kantarellen är förhoppningsvis också dräktig med "Linus". Jag gissar på 8 stycken.

# 15 Hahaha! Man vet aldrig! 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Hihi, det är både skrämmande och roligt att höra era spekulationer!
#17 Hjälp, jag vill verkligen inte att Tamsin slår Alfas rekord (såvitt jag vet!) det kommer att bli gaaalet! 
#16 Åh vad kul att höra - kom ihåg att han hade fler parningar på g men inte var! Lycka till för er! 

#19 faktsikt inte!
Min Cruella gick upp lika mycket i vikt när hon väntade Juno (ensam unge) som när hon väntade M-kullen, de var 6 stycken! Efter det har jag slutat att väga mina honor. En liten parantes bara… för vi är väl egentligen inga som tror att det bara döljer sig två ungar i Tamsins mage. 
…. minst sex!
En riktigt stor mage minsann! Visst är kattmammor fantastiska 

Woooah en mage
Jag tror på minst 7 - lycka till

Hoppsan hejsan, ja, inte har Tamsin och Linus legat på latsidan inte.
Jag tror att det blir 7 st och en mini-Steve till mig.

---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Oj, vilken härlig bebismage, hon ser ju ut att vara redo att föda vilken dag som helst! Minst 6 st tror jag!
Lycka till!
Min Gredde hade en sån mage och hon fick 8….. alla i samma färg….. fniss

Göta Petter vilken mage
om du har tur blir det 1 STOR
…jag gissar på 6 
Det där var en rejäl mage. Jag gissar på 7.
Ägd av S*Zaxofragas Zigge
#17 … oj oj fick hon 10 stycken… 
O den väntande bebismagen ser också stor ut… sex-sju stycken känns helt möjligt… tänk om hon bara luras och det är fyra stycken?
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet