Lite SW-resultat
Har fått några SW-resultat hittills…
3 Cornishar ska vara nominerade,
Fort Knox Bonnie
Axiom´s Ruter Ess
Windseeker U C Mississippi
Reservation för stavfel, min telefon vill inte riktigt det jag vill idag.
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...

Änglarna's Made You Look (klass 12) och Ärenskogens Star Light (klass 11) är också nominerade.
(sitter på SW och rapporterar live
)
#1. Fuskis… jag måste ju vänta på att en Ragdoll-uppfödare hjälper mig med lite uppdateringar då och då. 
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...

SW09 S*Axiom's Ruter Ess!!! 
Alla röster utom en 

Grattis till Lena.Vilken lycka en SW 2008 och en 2009.
Stolt ägare till tre La permer

SW09 S*Ärenskogens Star Light

Det här börjar ju bra för cornisharna.
Stolt ägare till tre La permer
Åh vad kul för Janne och Barbro med Ärenskogens (kan tänka mig att Barbro skrek, haha)! Roligt att jag får kusiner till en SW09 också; Star Light är ju dotter till Linus' (Ärenskogens King of Forest) kullsyster. Konstaterade även med lite ansträngning att Änglarna's Magic 8 Ball hade tre avkommor i panel, varav två blev SW - inte så tokig avelshane alltså.
Grattis till alla resultaten.
#7 Ett bra facit för avelshanen
Åhh, grattis till resultaten!!
grattis

Gratulerer!
Max&Terri -og prinsesse Amy http://cornish.blogg.no/

Åh vilka roliga resultat, grattis till de berörda!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Jag satt med min dator i knäet vid panelen, mer live kunde det inte bli 
GRATTIS till alla fina resultat!
Jag är hemkommen och jättenöjd och även om jag inte kan skryta är jag nöjd med resultaten. Gobi vart Ex2 efter numera SW09 Ärenskogens Starlight så det får jag nog ända vara ganksa nöjd med 
Bella fick CAGCIB i konkurrens med en JW-kAtt och blir sen BIV som grädde på moset och till sist Peepee som tar sitt Ex1 och dessutom blev BIV! Jag var så nöjd med dagen! och tack är också till Marianne Strand - världens topp 1 assistent!
Jag är så nöjd med resultaten och det var en rolig trevlig utställning(inte helt publikvänlig tyckte jag) men trevlig. Mycket rexfolk som jag aldrig träffat IRL tidigare. Kul tycker jag.
#14 Tycker det är fina resultat. Kan tänka mig konkurrensen. Grattis
Vi hade väl en mindre lyckad utställning rent resultatmässigt. Sessie (Bimsie's Wei Qi) blev Ex3 efter två supersnygga och välpälsade (!) honor.
Maya (Weminas Chuao Spicy Maya) tog vi inte ens fram till bedömning för att hon verkade jättestressad redan i buren.
Annars var det en jättetrevlig utställning med många otroligt snygga cornishar!!
Min lilla tjej S*Mobackens Diddi of Dolleminas fick Ex1, inget mer… Däremot blev jag förvånad över att det var så lite färggrupp 3 katter med (2 stycken).
Alla som vi träffade för första gången IRL tack för en mycket mycket trevlig och givande helg!! Kommer gärna " neröver" fler gånger!! Ingen nämnd och abslout ingen glömd!!

Axiom´s Ruter Ess har jag haft förmånen att träffa när hon var en liten liten bebis, grymt snygg redan då, Grattis Lena! Och grattis till er alla andra !!!!!
#7 Barbro lättade till och med en bra bit från marken! 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Lite OT. Min lilla Blid är ju inte en cornish, men hon blev Nom i alla fall.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
Super resultat för CRX - två SW katter inte dåligt - många snygga CRX var där många fler än vanligt - bra för rasen - vi fick vårt CAC men inget mer - mmm - lite sur över domar fördelningen men så är det - ingen vet vilken domare som skall döma vad förrän lördag morgon, eller…?
Tack för trevliga samtal och skratt med nya och gamla bekantar och en massa grattis till
Lena W
Janne och Barbro
- ägare och uppfödare till SW 09 katter - GRATTIS
SW var verkligen roligt att uppleva! Så många cornishar blev nominerade och två tog t o m SW-titel! Grattis till alla fina resultat och extra grattis till SW-titlarna.
Här blev det endast ett HP och en toppenbedömning av Alexey med hem!
Tack för en tevlig helg alla, som jag träffade, gamla som nya bekanta. Wow vilka kissar vi har inom rasen!!!!
Nyss hemkommen efter helgen! Det har varit en riktigt rolig helg med massor av skratt! Kul och få se så många man bara sett namnen på tidigare! Trött o less är man dock efter så många mils resa…
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se