Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 516 ggr
Leffe
0

God morgon 2009-09-21

Måndagmorgon. Jättetrött. Fem arbetsdagar framför en. Trots det så är måndagmorgonen den bästa morgonen - tänk en hel vecka till nästa måndagmorgon. En hel vecka till dess det är underbart

Sköt om er

Mobackens
0

Trött här med. Snart på gång ner till Universitetet för ett seminarium om buksjukdomar. Låter spännande va?! Slutar 12, ska sen hem och bädda in mig i en filt, en bok om kirurgiska sjukdomar och hoppas att minst en katt gör mig sällskap.

Längtar efter min Lilly som kommer hem i kväll efter att ha varit på SW med Camilla.

cherish
0

Gomorron! Ny vecka, nya möjligheter! :D

Har varit och hämtat hem Ciqan som varit på parning och nog ser hon dräktig ut alltid! Jösses vilken tjock mage hon har! :D Ska lägga ut bild sen får ni se. Hade en jättehärlig "helg" hos Annelie, S*Curls'n Claws som hjälpt mig med allt och jag hoppas inte jag tjatade ut henne för vi pratade katt och allt mellan himmel och jord. En underbar middag fick jag oxå. :D Ciqan klev in i flocken hemma igen utan några som helst problem, mamma Phoebe är väl lite stött över att inte ha all uppmärksamhet och har ännu inte velat tvätta henne men i övrigt så ligger de nära varann.

Ikväll börjar jag rida - det är över 20 år sen jag gick på ridskola förra gången och det ska bli sååååå himla kul! I övrigt fyller lilltjejen 7 år på onsdag och det blir ett evigt kalasande för till helgen gifter sig min minsta lillebror oxå.

Ha en härlig dag!!

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

MyTwiggs
0

Dålig dålig dålig dag!

Hoppas att ni andra har det bättre!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com