God morgon 2009-09-21
Måndagmorgon. Jättetrött. Fem arbetsdagar framför en. Trots det så är måndagmorgonen den bästa morgonen - tänk en hel vecka till nästa måndagmorgon. En hel vecka till dess det är underbart
Sköt om er

Trött här med. Snart på gång ner till Universitetet för ett seminarium om buksjukdomar. Låter spännande va?! Slutar 12, ska sen hem och bädda in mig i en filt, en bok om kirurgiska sjukdomar och hoppas att minst en katt gör mig sällskap.
Längtar efter min Lilly som kommer hem i kväll efter att ha varit på SW med Camilla.
Gomorron! Ny vecka, nya möjligheter! :D
Har varit och hämtat hem Ciqan som varit på parning och nog ser hon dräktig ut alltid! Jösses vilken tjock mage hon har! :D Ska lägga ut bild sen får ni se. Hade en jättehärlig "helg" hos Annelie, S*Curls'n Claws som hjälpt mig med allt och jag hoppas inte jag tjatade ut henne för vi pratade katt och allt mellan himmel och jord. En underbar middag fick jag oxå. :D Ciqan klev in i flocken hemma igen utan några som helst problem, mamma Phoebe är väl lite stött över att inte ha all uppmärksamhet och har ännu inte velat tvätta henne men i övrigt så ligger de nära varann.
Ikväll börjar jag rida - det är över 20 år sen jag gick på ridskola förra gången och det ska bli sååååå himla kul! I övrigt fyller lilltjejen 7 år på onsdag och det blir ett evigt kalasande för till helgen gifter sig min minsta lillebror oxå.
Ha en härlig dag!!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
Dålig dålig dålig dag!
Hoppas att ni andra har det bättre!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com