Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 388 ggr
Leffe
0

Morgon 2006-12-30

Morr'n, morr'n. Hoppar över "god". Är så otroligt trött idag. Men kommer väl att vakna till så småningom. Ha en bra dag, sista lördagen 2006.

Faxlin
0

haha, ja härifrån är det som vanligt ett rungande God Morgon.
Om man nu får säga det när man inte sovit. Hmm, ja det får man. Så God Morgon på er alla.
Hoppas eran dag blir bra. Och glöm inte att om ni har skott rädda djur, tänk på att själv inte oroa er så mycket. det smittar av sig.
Oftast brukar ägarna börja oroa sig redan idag nämligen.

Hur som helst hoppas jag ni får en bra dag.
Mvh Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

cornish
0

God förmiddag!

#0 - Ja…även här är det trött..men jag var vaken till 03 ungefär.Hoppas du får en god kväll iallafall Leffe!

#1 -Förstår inte hur du fungerar Åsa!!-du måste väl sova någon gång på dygnet??Själv sover jag ju hela fm fram på dagen om jag ej sovit på natten-men jag vet att du måste upp med barnen..
Hur ofta sover du??Blir intresserad bara..Jag är ju inne i en period med helt fel dygnsrytm och mår inte bra av det…så jag hoppas vända detta under 2007..

I dag ska jag återigen försöka få tag på ny kamera-jag vet…jag som bor i Sthlm ska väl kunna få tag på den..det är jag som inte orkat med alla hysteriska människor i affärerna nu runt helgerna..
Kameran jag trooor jag bestämt mig för är en Canon ixus 65 - med råd från medlemmar här på cornishsajten..
Ställde fråga om kameraråd på syskonsajten Foto här på iFokus, men där sysslar dom med mer avancerade systemkameror…så bästa råden fick jag här!

Ha en bra dag-må den bli så tyst som möjligt önskar jag..men vi-jag och hunden vaknade nyss av en bomb utanför fönstren..
Folk är helt knäppa med dessa smällare tycker jag!!
Det är inte ens en dag som gäller längre..
Så tyvärr får jag gå här och vara arg i några dagar.

Man önskar att dom som håller på så här visste vad dom gör mot djuren!För-jag tror inte alla av dom är djurplågare egentligen-dom fattar inte bättre bara..

Faxlin
0

#2: haha, jag fnkar inte alls. Har du inte sett det på mina inlägg. hihi
Nejdå, jag sover faktiskt, lite stö sover typ tio minuter åt gången. hihi
Sover kanske inte så mycket som jag bör, men vi börjar bli van min kropp och jag ;-)

Audiatur et altera pars

EvaG
0

God natt!!

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Faxlin
0

Ja undrar när det är dags att säga God Natt. ;-)
Men som sagt var, jag får försöka lägga mig och se en film snart i alla fall. Försökte skriva ut lite viktiga papper här hemma. Men min kära skrivare har bestämt sig för att inte vilja med mig. Och irriterad som jag lätt blir på just mina data grejer så hoppar jag över att försöka mer ikväll. Låter gubben ta den biten istället så kanske de får fortsätta vara hel i alla fall. ;-)
Är säkert ett SBT-Fel i slut ändan. ;-)

Syns här i morgon, med gott humör. ;-)

Audiatur et altera pars