Foto från ORKK
Nu har jag fått ett jättefint foto på Sture från ORKK i Drammen där han blev Bästa Hane korthår, samt tog sin efterlängtade titel Champion of Europe!
Se hur koncentrerad jag ser ut när jag visar upp min älskling!

Fina Sture ser ut att vara helt avslappnad
Hundar har ägare.Katter har betjänter...
Änglatassen's Cornish Rex
Ni är i mina ögon ursnygga båda två!Grattiskram!Och ni har båda pälsen i ordning också
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Superfin bild
Jättefin bild på er båda två!
Åh vilken fin bild på en snygg chokladpralin och en trevlig matte!! Hoppas Matte är lika stolt över Sture nu som på bilden!!!!
JAg var / är jättestolt över min choklad nalle!
Det var otroligt kul att "sluta" på topp så att säga, speciellt då den domare som jag trodde skulle tycka minst om honom (han är CFA typ domare) faktiskt la sin röst på honom i panelen för bästa korthår totalt! så han fick en av tre röster. Och det kändes superkul!
Han är otroligt lätthanterlig, och har varit så trots att han varit fertil, så jag undrar hur cool han kommer vara nu som kastrat :) Han ska få gäst spela på några utställningar nästa år som Senior.. så det ska bli kul 

#6 Låter bra att du låter honom gästspela. Det är alldeles för få äldre på utställning tycker jag och han är ett fint föredömme. Jag förstår att man inte har råd att ställa så många och att man oftast har yngre man vill visa upp.
Härligt verkligen att få avsluta tiden som fertil med en sån helg!!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
#6 #7 Älskar gamlingar på utställning,jag får tuppskinn ,tårar i ögonen och mitt hjärta känns lätt när jag ser dem!Älskade gamla vänner,så snälla och vackra!Då kan man tala om att katter ger mycket till oss människor.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora