God morgon 15 september
Här skiner solen och det är en vacker morgon.
Idag skall det pluggas för fullt, har en del att ta igen.
Leffe, skickar en morgonkram för att önska dig en så bra dag som möjligt idag. Jag räknar med att de andra fyrbenta vännerna gör allt för att trösta dig idag.
Jag önskar er alla en solig dag, om inte ute så inom er.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Morrn!
Tandläkaren idag 
Ha en bra dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Vad ska man hitta på idag då? Långprommis med vovven, städa, fika med någon kompis, klättra på väggarna…hatar att vara arbetslös! Känns hopplöst att få jobb eller praktik nu när man är gravid och allt. Kan ju bara jobba i 4 månaer till.
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
Godmorgon. Gäsp. Har haft en usel natt. Dina har spytt till och från under natten. Har inte kunnat sova ordentligt.
Hon fick lite tonfisk vid 07,30 och den har hon fått behålla. Efter det har hon sovit hos mig hela tiden. Hon sover fortfarande. Matte är trött. Jag som skulle göra så mycket idag hade jag tänkt. Får se vad jag orkar med. Hoppas att ni andra har haft en bättre start på dagen.

GOddag. Här är det strålande sol, och jag blev på bra humör. Ska gå o höra om jag kan börja på verkstaden redan i morgon. Är godkänd nu att kunna vara där inom 5 h i veckan. Ska bli så roligt.
Sen ska jag sätta mej ner o hjälpa en bekant som är dragen till tingsrätt från en fd hyresvärd. Han påstår att hennes katter har kissat ner hela lägenheten. Men han har inget intyg på att det var rent innan hon flyttade in.
#3 Hoppas hon blir bra snart.
#1 Det går säkert bra. Det är skönt när det är över. Det är ju lika bra o skynda sig dit så kommer man hem snabbare. 
#0 Ska bli roligt att träffas snart!
Leffe: Tröste kramar.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
Wohoo! Positivt överaskad av tandläkarbesöket! Borra lite var ju ingen match! Det gjorde ju inte ont!!! 
Nu ska jag till Katrineholm!
www.mytwiggs.com

#5 Se där. 
Glömde tillägga att idag ska jag få besök av en forumist. 
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
#6 Ha det så gott
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

#3 Men gumsan då, krama henne från mig, snygg Avatar!!!
#4 Håller med, skall bli så trevligt. Håller tummarna att det funkar bra på verkstan. Vilken forumist kan det vara då…….
#5 Så härligt att höra.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
God natt. Tänk vad tråkigt det var att inte höra Otis rapport om vad som hänt hemma under dagen
Sov gott med er
God natt!
Måste försöka ladda batterierna inför en flängig morgondag!
*snark*
www.mytwiggs.com

Har varit borta på tredagarskurs. Är så trött. det ska bli skönt att få sova i den egna sängen igen med kattsällskap!
Leffe, jag beklagar sorgen!
Förstår saknaden….
#9 Förlåt? Jag har glömt att beklaga sorgen Leffe. Nu har jag gjort det.