Morgon 2009-09-14
Morgon. Den är inte så god. En sjuk katt och en hel arbetsvecka framför en.
Sköt om er

#0 Hoppas katten kryar på sig.
Själv är inte dagen så god heller, ont, ont ont. Men det beror ju på att jag låg under bilen hela helgen. Men nu har jag bytt växellåda alldeles själv! Så det känns toppen bra. Nu måste jag bara städa lite då det kommer kattungeintressent hit.
Hoppas ni alla får en bra dag!
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
God morgon!
Så var en ny vecka igång! En vecka som kommer att bli fullmosad, kan jag lova! Hur ska jag hinna med allt?
Idag blir det i alla fall jobb!
Ha en bra dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
God middag..
Idag fyller min pappa år, grattis!
Själv sitter man i lägenheten och försöker svara på jätte krångliga frågor till i morgon, samtidigt som Tilla verkligen är i någon slags höglöp. Gick till sist ut med Elmer och Tilla i koppel för att alla skulle få frisk luft och varva ner. Man kan säga att denna period inte är den bästa, en hyperrädd grabb i spökålder och en överk*t fröken som joddlar och sjunger i fönstren (nu är alla blommor ställda på golvet). Jag tycker mest synd om Elmer då han verkar tycka det är jobbigast. En annan är bara stressad över skolan i dags läge.
#0 Ledsen för din skull,men ibland har man inget val.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
#0 Ibland känns det måndag hela veckan, men som tur är går det över. Hoppas katten snart mår bättre.
Här hemma är det sisådär… Ruth och de övriga katterna slåss och nu går det inte längre. Ruth ska kastreras och förhoppningsvis hitta ett annat hem där hon kan bo utan att konfronteras med andra fertila katter
Ledsen men hjärtat säger att det är rätt beslut.
Kan meddela att katten nu gått över regnbågsbron
# 6 Beklagar 
#5 synd för er eftersom det hade börjat gå åt rätt håll…
#6 beklagar, men det är ju en del av ägandets baksida…

#6 Så tråkigt att höra, livet är tungt ibland.
Jag har haft måndagarnas måndag idag på jobbet så jag är helt slut och tom.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

#6 Vad tråkigt. Beklagar sorgen.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

# 6 Kram från oss i Örsundsbro.
Stolt ägare till tre La permer