God morgon 12 september
God morgon på er. Här ska vi snart i till stan och handla. Sedan är det dags att ge oss iväg till grannfamiljen för mat- och spelkväll. Önskar er alla en trevlig lördag.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
God morgon. Själv ska jag ut och handla med min mor.
#0 Får väl läsa en rapport inne på bordshockeysajten ikväll antar jag
Sköt om er

Här har vi en lugn början på dagen.
Det är grått och hänger lite regn i luften, men känns ändå harmoniskt.
I eftermiddag skall jag till Brunflo och skall sjunga på stiftsmöte i Brunflo kyrka med Brunflo Gospel. Har ett solo att förbereda som jag inte sjungit på ett tag nu. Kul att komma igång igen.
Imorgon är det tjejernas tur att sjunga.
Ha en härlig fortsättning på helgen.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
#2 Hoppas det blir lyckat
Solen skiner och det ser ut att bli en härlig dag. Nu ska jag ut och försöka ta hand om dagen
på bästa och effektivaste sätt så att jag kan njuta ikväll…
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God förmiddag. Ska ut och promenera en stund. I alla fall till kinakrogen. Hoppas ni får en trevlig lördag allesammans.

Godkväll.
Jag har tentat Vårdvetenskap idag på fm i 3 hela timmar, sen for jag omkring på stan och shoppade lite fina höstkläder
eftersom jag slitit så HÅRT inför tentan så känns det himla mysigt att få unna mig presenter till mig själv.
Nu har vi ätit en god middag och här sitter jag och myser med 3 katter i soffan. Det kurras och tvättas och stångas omvartannat här …*skrattar*
Önskar er en trevlig lördagskväll.

Godkväll,
Lite sent igång med middagen, nu väntar jag med kurrande mage på att vår flygande Jacob ska bli klar. Hungrig!
Gårdagkvällen ägnades åt en hel del dans i olika de former, var ute med en vän på studentnation här i Uppsala och svängde loss. Börjar känna mig lite för gammal för det dock, tur att min vän är lite yngre så att jag fick hjälp med att passa in, haha. 
Ikväll ska vi se på film och mysa med katterna. Kanske att en liten chokladbit och några ostbågar slinker ner också. 
Hoppas ni har och haft en härlig lördag!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

#3 Tack det känns som det gick jättebra för oss alla.
Det var en lyckad kväll och jag är nöjd med min insats. Det är så roligt att sjunga helt enkelt.
#7 Låter som om du hade riktigt trevligt igår.
#6, #7 Myser också med tre katter just nu förutom att tjejerna skall "nattas".
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.