Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettsjukdomar-och-andra-bekymmer
Läst 573 ggr
AlexH
0

Nu är Sture glad "pensionär"..

I onsdags blev Sture kastrerad och har efter en rätt så seg återhämtning på kvällen, hattat runt som vanligt. Vi kommer åka på lite utställningar så småningm.. men dock mest på min egna klubbs utställningar då jag endå Jobbar på dem. Han har ju tagit EC titeln.. så jag är inte på jakt efter någon fler titel.. Men tar han sina CAP m.m framöver så kommer inte jag gråta blod för det..Kyss

Sture tyckte inte om att jag satte honom under kniven..Tungan ute men han verkar ha förlåtit mig ikväll för han kom äntligen och la sig hos mig.. Natten som var kom han inte till mig.. det är nog första natten på flera år…

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

MyTwiggs
0

Hoppas att han återhämtar sig fint!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Leffe
0

Nu börjar det härliga livet för honom

[Wiveka]
0

Åhh, pussa chokladbiten från migKyss

AlexH
0

#2 hm ja jag får hoppas det.. första kvällen hemma, när han fortfarande gick som en onykter Tungan ute, så hade han bara en sak i tankarna…. Kyra var inte speciellt glad kan jag säga.. började allvarligt fundera på om Vetten hade glömt ta bort kulorna eftersom han var pilskare än vanligt *fniss*

Men han kanske bara sökte närhet i sin olycka Skrattande

#3 han skall pussas på! Han sover mycket så jag tror han tar igen sig.. hoppas jag kan hålla honom lika smal som innan, än så länge har haninte börja frossa mat.. men det kanske inte alla kastrater gör…

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

EvaG
0

#4 Pysen har varit kastrat i 10 år. Parar fortfarande vid 14 års ålder. Kan även markera i bland

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Leffe
0
EvaG
0

#6 För du har sagt det till mej så många gångerGlad

Medarbetare på Vilda västern iFokus