God morgon 2009-09-10
Tänk vad tiden går fort. Jag hade precis somnat när klockan talade om att det var dags att gå upp igen. Katterna verkar inte bry sig om tiden. De sover
Sköt om er
God morgon!
Huuuu vad jag känner mig seg! Är det torsdag idag? 
Då är det ju FREDAG imorgon!!!! 
Ha en fin dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Jag fick int eha min prins hos mej inatt heller.
Men de är så söta tillsammans.
Ägget är på kokning, så snart ska jag äta frukost. Sen ska jag sova, eller vila, kroppen värker.
Det blir nog en varm dag i alla fall.
Hoppas ni får en bra dag.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Skönt att det var lite kyligt ute. De kanske blir varmare senare men när jag var ute med vovven så var det skön, frisk höstluft.
Jag ska tvätta kläder, städa, mata ormar och fika hos min sambos föräldrar.
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

God morgon!
Soligt ute, tvätt i maskin och stort behov av att frosta av frysen (hade ej stängt dörren riktigt under ett dygn
), det är val det som står på dagordingen i dag.
Ha en trevlig torsdag
God förmiddag! Själv har jag en massa ärenden i dag - en liten pandakatt ska tingas bort till en lycklig besökare från Stockholm och ultraljud ska bokas - inte för katternas del för en gångs skull, utan för egen del. Försöker greppa mitt livs mest omtumlande besked som jag fick igår morse, dvs att jag väntar enäggstvillingar… 

#5 Åh, tvillingar! Jag är glad att jag bara har en liten i magen, men nästa gång får det bli tvillingar här också om det vill! Underbart! Grattis!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
God förmiddag.I dag ska det handlas lite,firas en födelsedag och skuras kattpottor.
#4 Din frys också? Jag får inte in ett dillpaket ens idag,för dörren har stått på glänt här också.Undrar om det är något som *går*?
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
# 5 Ja… Tvillingar ligger mig varmt om hjärtat.. På sätt och vis väntar ju även jag tvillingbarn… så tillvida att min egen tvillingsyster (#6) väntar barn 
Jätteroligt, men jag förstår att det är omtumlande för dig!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
#5 Grattis