God 2006-12-27
God morgon. Ledig idag - trodde jag, men de ringde från jobbet och nu kör jag idag. Svårt att säga "nej". Ha en bra dag.

Godmorgon! Har snattat min brors dator såhär när man inte är på hemmaplan. Idag ska jag hem till min mormor och äta middag och så hade jag tänkt att gå en sväng på stan och kolla in mellandagsrean. Trots att det är en liten stad (Motala) så finns det förvånansvärt många skojiga affärer att gå runt och strosa i. Ha en bra dag!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Goddag!
Usch sovit dåligt..
Ska iväg snart syrran med barn är nere hos mamma så då vill man ju träffas:Syskonbarnen bor ju inte hemma heller längre utan just nu i London och Göteborg..
Motala är en fin stad- Anne.S!Själv tycker jag ofta att jag hittar bättre grejor när jag är i någon annan stad än Sthlm-mer koncentrerat liksom.
Min cockerspaniel är uppfödd utanför Motala..jättefint där också.
Ha en bra dag!
God kväll!
Jag har oxå jobbat idag, har inte sovit en blund inatt känns det som! Det var inte lätt att stiga upp i morse och lämna kvar 2 st supergosiga kurrande katter under täcket! Det krävdes en hel del av mig… *gäsp* Varför ska katterna vara så himla gosiga på morgonen?
Det blir nog tidigt i säng i kväll, ska lyssna på en ljudbok som jag fick i julklapp, Liza Marklund "Nobels Testamente".