God morgon 2009-09-09
Onsdag. Snart har halva arbetsveckan gått. Tiden går. Jag är uppe tillsammans med Pysen. Resten av gänget sover.
Sköt om er
God morgon!
Fint väder idag! Undrar om man hinner med en sväng ut i svampskogen efter resan till Katrineholm? 
Ha en fin dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Morron
Har jus tlämnat av Milton på skolan. Stannade och lyssnadepå hans berättelse av resan och så visade han kort från Legoland och på Motorini.
Motorini har sovit hos Milton hela natten. Jag gick och kollade innan jag gick i säng. Då sov han vid Miltons ansikte och de låg o kramade varandra. Så sött, även om jag gärna velat att han sov med mej också. 
Jag ska ta det lungt o se om jag kan återhämta mej. Så i kväll ska jag besikta motorini (bara en extra koll hos min vet, och för försäkringen).
Det blåser ute så känns skönt att bara vara. Ska se om jag orkar ta i tu med bilderna från resan.
Hoppas ni får en bra dag.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Godmorgon!
I dag skallj ag in till Avesta för att vaccinera Cello. och för att handla inför helgen. Jag har också en stor kasse plantor till mina nya rabatter att plantera…
Katterna ligget kvar i sängen och sover, de verkar trötta i dag
Ha en bra dag!
God dag.Har tvättat mattor på förmiddagen,det blir några till i morgon.Det går åt en del små trasmattor i ett hem med katter
.De är mycket lämpliga att kissa på när man löper,och spy på om man känner för det
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Morrn morrn, fast lite försent.
Själv så ställde jag klockan på 09:05 för att vara vaken vid det magiska klockslaget 09-09-09, 09:09. Det enda magiska som hände var att jag somnade om. 
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...

#4 Ja mattor är väldigt bra att kräkas på! Att de alltid ska pricka en matta, och alltid de som är nytvättade. (Fast det skvätter ju mindre tror det är därför…)
#5 Så långt har inte jag ens tänkt!
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

#5 Festligt med alla nollor och nior! För kineserna är det visst ett magiskt datum och klockslag, man ska göra vissa saker idag för att få lycka och välgång (som t ex att gifta sig m m)
I dag strålar solen, det är varmt och katterna ligger i varsin stol på balkongen. Själv letar jag efter papper som jag behöver för en kurs i helgen. Vart tar alla papper vägen? Man tror man lägger dem på ett bra ställe, men när man ska ha dem är de som bortblåsta….
#7. Jobbigt att se till att prästen just viger 09:09. Någon stackare får stå med klocka och ropa till när det är dags. 
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...
Är uppe i Stockholm till i morgon. 090909 Beatles box utkommen.
Ha en trevlig onsdagkväll. Hur många kommer att se VM-kvalet i kväll?
#Jag gjorde det,och med blandade känslor.Det var bleeeeekt.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora