Morron 8 September.
Morron.
Nyss hemkommen. Nästan en vecka blev det i danmark. Mera om det kommer i eftermiddag. Nu ska jag strax gå till sängs och bara myyyyyssssa. 
Det blir en slö dag i morgon, ehhh… jag menar i dag. hrm. Det enda som står på shemat är att städa mammas bil och ladda in alla kort från resan (strax över 800 st) och ta lite mera bilder här hemma. 
Hoppas ni får en bra dag, nu ska jag gå och lägga mej.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
gomorron… vkanade klockan fyra av att larmet gick…. och gick… och vi kunde inte stänga av det. Ingen av koderna fungerade och VAR var lappen till larminstallatören då??? fyra hysteriska katter och fyra hysteriska yrvakna människor i total kaos.
Slutade med att vi handgripligen fick slå ner larminstallationerna här hemma för att få tyst på eländet. Nu får gubben bli hemma medans vi väntar på larmreparatören…
Det ringer fortfarande i öronen…
Spännande Natalie - håller ögonen öppna i em.
God morgon
¤0 Ha en skön dag
#1 Vilket härligt uppvaknande, men se det positivt: Tänk om det hade varit brandlarm och ni vaknat med brandgubbar inne som letade en brand
Sköt om er
Uppe tidigt. Veterinären är i stallet. En av de andras hästar är sjuk. Ägaren är på väg. Hoppas ni andra får en bra dag.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
#3 Hoppas den blir bra
God morgon!
Idag ska jag fortsätta beta av mitt tvättberg, sen blir det lite jobb och kanske en stund med leran…
# 0 
Ha en fin dag alla!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

God morgon! Idag väntar massa läsning, hu! Har redan börjat längta till helgen…Fint väder, lite så här krispigt höstväder, kanske blir det en springtur idag!
#0 Spännande!

God morgon
Härligt att vakna och kunna snusa på kattungar direkt.
Idag ska det som inte blev gjort igår göras.
Stolt ägare till tre La permer
Gomorgon!
#0 Ta en ordentligsovmorgon nu, det tror jag du behöver…
Själv står jag här och ska vika ett berg med tvätt, sen har jag givetvis mer i tvättstugan… Jag har nyss skjutsat ner ungar + dotterns fiol (givetvis glömde hon ju den…) näpp detta duger inte… bara att fortsätta
Ha en bra dag alla!

#0 Skönt att höra att ni är hemma välbehållna igen, det är ju en rejäl tripp. Så nyfiken att höra allt om resan.
#1 Fy vilket uppvaknande.
Har en dag fylld av jobb av olika sorter, läsa och kommentera en modell ute på remiss, ett möte med ett skyddsombud och en arbetsplatsträff där jag skall hålla i en informationspunkt och ge utrymme för diverse frågor. Det jobbiga är att det finns så mycket man behöver ha koll på och kunna svara på så om jag försöker förbereda något så är jag övertygad att det kommer frågor på något helt annat.
Ha en härlig dag!!!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Godmorgon!
Tisdag i dag, dimman har börjat lätta
huvudet känns nästan klart.
I dag skall jag fortsätta med min vinterrustning, d.v.s täta fönster och annat skoj
Ha en bra dag!
God förmiddag!
Hösten flaggar i luften,det känns svalt och snart bara måste jag stänga balkongdörren för i år
Den står öppen från april till oktober om det är varmt…
Diverse halvtrist hushållsarbete står på dagordningen.Men ,å andra sidan: Det är följden av att vara bofast,för nomader har nog inte de problemen,iaf inte städning och sådant krafs menar jag..
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Hoppsan det som skulle göras idag blir nog inte gjort.Det blir kattförlossning idag med.Cissi har just fått en blå hankatt.
Stolt ägare till tre La permer
#12 menar du att det kommit en eftersläntare? Spännande!!
# 12 Hihi! Överaskningarnas kull tror jag 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
#0 Såg anledningen av resan. Spännande!
#1 Jisses, prata om en rejäl väckarklocka….
Dagen bjuder på jobb och jobb samt hoppas på en massa kattmys ikväll. Börja planera lite inför SW mm.
Ha en skön dag alla
#12 Fyller du år i dag också?
Fin present hon gav dig i vilket fall!

#12 Kul med LaPerm-bäbisarna!
Jag vill se bilder

#18 Du ser,man ska inte tro att det är över förrän det är det
Bra utdelning.

Goddag,
Idag lastade jag in de två äldsta damerna i transportburen för en tripp till veterinären för vaccination. Det är drop-in varje måndag, tisdag och lördag så jag bokade ingen tid utan gav mig iväg, glad i hågen. Mindre glad blev jag när jag kom fram och det såg misstänkt stängt ut… Hittade en lapp på dörren där det står att det är stängt just idag, enda dagen på hela veckan. Ibland känner jag mig motarbetad… Det var bara att åka hem igen, damerna var nog lika glada för det, Isis fick busa med laserpekaren en stund när vi kom hem och Thera fick sova uppe på hatthyllan på min fleacetröja så nu har lugnet lägrat sig igen.
#0 Ja, fler bilder!! 
#1 Usch, inte riktigt det uppvaknande man önskar sig på morgonen men jag gissar att det var tämligen effektivt… 
#12+18 Ojdå! Här bjuds det på överraskningar minsann, roligt!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

#18 Åh så nu är de fem?
Snart börjar mitt nattskift. En liten titt här sedan dags för arbetet.
Sov gott med er sedan.