Det blidde en Vilde!
Jag har ju länge funderat på att skaffa en katt till. Min uppfödning är ju inte så "produktiv" med enbart tre kastrater
….
Så en fin liten flicka hade jag tänkt mig, fast inte just nu… en som jag kunde avla vidare med så småningom då jag fått tillbaka lite kraft och ork…..
Men så blir det inte! Det blir en liten kille en som flyttar hit alldeles snart
Jag var för några veckor sedan och hälsade på Cellos kull med S*Fylgias Idun och där i högen skuttade HAN rakt in i mitt hjärta
Den lille S*Fylgias Vile frá Avots som han kommer att heta i stamtavlan, men hos oss blir han Vilde! En liten alldeles underbar krabat med mycket go och stor personlighet en som jag inte bara kunde motstå.
Jag har fått låna några bilder av Iduns fodermatte Martina, så jag kan visa er hur fin han är!

Jag tror att pappa Cello kommer bli överförtjust i att få en lekkamrat. Förhoppningsvis kommer farmor Tindra acceptera honom efter ett par dagar
. Farbror Blaui kommer säga jasså! en sån, kul! jag går och lägger mig ett tag
Hunden Saga kommer tänka, nej! inte en till!. Fast jag struntar i honom så länge han inte tar min matte ifrån mig.
Framtiden får sedan utvisa om han kommer att bli en avelshane till ett fåtal honor, eller enbart en liten gullegris….
En bild till, han är 10veckor nu….
Det finns massor av fler bilder på honom och hans kullsyskon på fodermatte Martinas blogg. En liten hona, Beila, är fortfarande tillsalu!
Han har ett härligt uttryck
Grattis till lille Vilden - ibland är det bara att följa sitt hjärta - det brukar finnas en mening med det
Grattis till ett bra val!! Han var min favvo i den kullen från det han föddes, o att han sen fick namnet Vile som min ena hane heter gjorde ju inte saken bättre. ;) Ska verkligen bli kul och se honom när han blir äldre!!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Grattis till finingen

Grattis till den underbara lille "vilden". Har ju träffat honom så jag förstår att han skuttade rakt in i ditt hjärta.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Det känns så skönt att den lille vilden hamnar hos dig Anki! Han kommer att få det toppen! Jag kan intyga att han har en otroligt härlig personlighet, en riktig liten "klassens clown". Så charmig och mysig
De har ju en förmåga att nästla sig rakt in i ens hjärta de små rackarna…En liten filur stannar hos mig, vilket inte var planerat från början
Vad spännande med ett "vilt" litet nytillskott! :D
GRATTIS
Åh vilken söt Vilde det bidde!
Måste vara jättekul att ha så många generationer hemma. Lycka till med nytillskottet!

Gratulerer med en flott katt. Men er ikke Vilde et jentenavn?
Max&Terri -og prinsesse Amy http://cornish.blogg.no/

Grattis till din nya lilla kille, han ser jättesöt ut.

#13 Artig at det er forskjellig. Kjenner en jente som heter Vilde, greit å vite at hun blir til han når de krysser grensen
hehe.
Utrolig søt er han 
Max&Terri -og prinsesse Amy http://cornish.blogg.no/
Så fin kille och med päls på plats,det tilltalar mig alltid. Lycka till med lillpojken!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Åh, vad roligt, grattis till lillkillen! Han är så söt! 
#7 Åh? Vilken av dem är det?? *nyfiken*
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

#16 Det blir Gere som stannar hos mig