Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikett: omplacering
Läst 1486 ggr
kortnos
0

Kan ta över en eller två omplaceringskatter

Hej!

Vi har nu äntligen bestämt att slå slag i saken och ha katter i familjen (tillslut två så de har sällskap av varandra också). Sambon har haft katt hela livet och längtan börjar bli stor.

Ev. har vi tänkt oss att kunna vara fodervärd till en.

Kön och färg spelar ingen roll. Att den/de skulle vara 3-4år gammal gör inget heller, men helst fungera ihop med andra katter. Relativt van vid barn, trevlig, lugn och go.

Så hör gärna av er om ni behöver någon som kan ta över en eller två katter. Vi finns här med öppna armar och mycket plats under täcket! ;)

Vi bor i tumba i lägenhet, strax utanför stockholm.

Promenader i koppel på sommar (och höst/vinter om de skulle vilja) är inget hinder. Alla behöver vi komma ut och röra på oss.

mail: whieeeh@gmail.com (läser den oftare)

Mvh//Madeleine.

Eine
0

Skulle du kunna tänka dig en sällskapsjuk hanne? Och inte ångra dig när han piper och lockar på flickor,och kanske till och med kissar fel ibland( mest ifall han måste vara ensam utan gosmatte)?

Killen är inte ens 1 år och ca 2-3 parningar ingår i kontraktet

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Pemicos
0

Eine - hallå - du går inte av för hackor - ryktet om dig … mmm jag vet inte vad jag skall säga….

Eine
0

#2 jag gillar dig också,och struntar i ditt rykteSkrattande

kortnos
0

#2 och #3

vilka underliga inlägg. Jag förstår inte vad ni menar till varandra. Onödiga inlägg i sånt fall. Om ni nu har något otalt med varandra, ta då gärna det i era gästböcker så det här forumsinlägget får handla om just intresse för omplacering. Tackar! :)

Eine
0

Ursäkta TS,det var väldigt utanför ramarna och jag svarade bara spontant på det som var riktat till mig.Vi har mig veterligt inget som helst otalt med varandra,se det som ett skämt. Ursäkta igen!

Leffe
0

#0 Det finns några stycken i forumgruppen "Omplaceringar" om du scrollar nedåt. Kan kanske vara något för er där

kortnos
0
 # 5

Ingen fara, hoppades på att det bara var skämt! :P

Tack, har kikat där och tagit kontakt med några :)

Eine
0

Lycka till att hitta kissar som du trivs med.Man kan aldrig misslyckas med Cornish Rex,de blir vänner för livet.Glad

Leffe
0

Hoppas ni hittar några som kommer att passa

kortnos
0

Vi ska nu bli fodervärdar åt en jättefin, sprallig och charmig katthona. :)

Så intresse för en kastrerad hane, eller hona finns fortfarande.

Gittan
0

#10 Vad underbart!

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Eine
0

#10 Varmt lycka till och grattis till en fin katta!

MyTwiggs
0

Jag hoppas att du hittar dina alldeles speciella älsklingskatter, TS! Det är jag säker på att du gör - för du har valt helt rätt ras Flört

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com