Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 191 ggr
Rexann
0

God Juldags-morgon!

Känns som om man är den enda som har stigit upp denna morgon……måste iväg och arbeta! Kallt är det också, brrr. Termometern visar -14 grader denna juldagsmorgon!

Leffe
0

God mrgon. Tycker synd om dig Rexann. En annan är för en gångs skull ledig, men ska köra folk privat istället. Nu ska vi ett gäng iväg och fira jul hos min syster

EvaG
0

Trevlig fortsättning på julen. Gäller även dig stackars Rexann. Hoppas du inte får allt för jobbigt.Som sagt en trevlig fortsättning.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Eine
0

Huva, så tidigt du är uppe Rexann. Men det är säkert många på ditt jobb jätteglada för.

Leffe: Jag vill gratulera dig lite i förväg, du vet vad jag menar. Jag är så glad!Oskyldig

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

cornish
0

God juldag alla!
Har sovit som en riktig julgris..

Rexann; trösta dig med att du har riktigt julväder iallafall- själv plockade jag i går tusensköna i gräsmattan utanför porten!!Mest för att det var lustigt…de var små och så-men..tiden är ur led.
Men förstår att det var trist att åka iväg tidigt i ottan..

Jasså- Eine-låter som om det är cornishbebisar på g??Hos Leffe alltså?Och med en av dina avelshannar kanske? Hemlis
I allafall om man tänker på vad detta forum handlar om!Hmm…får väl fråga ut honom när han kommer hem.

Ska strax ta mig iväg ut till min mamma igen..och dessutom hämta min älskade biil!!VIll fira med mamma men måste vara hemma och sova för Dannes diets skull-och så har jag fortfarande svårt att lämna honom sedan jag fick veta att han har försämrad njurfunktion..Det är bökigt med diet när det bara gäller ena katten-jag kan ju ej lämna vanligt foder framme när jag går-Buffy äter nästan aldrig sitt torrfoder-han vill numera bara ha blötfoder..
Han borde gå ner nu tjockisen.
Dannes foder får stå kvar om det är lite-Danne äter sitt dietfoder KD från hills-men lite mindre entusiastiskt mot i början-nyhetens behag.Han får även KD blötfoder..men det lämnar jag inte-då äter Buffy det.Det ska inte göra något men känns onödigt.

Såå..nu ska jag alltså iväg och åka kommunalt igen.Men kommer nu att åka Roslagsbanan istället för att slippa trista t-banan och slippa jaga hundtillåten vagn..Roslagsbanan är-för er som ej bor i Sthlm.- en av Sveriges första smalspåriga järnvägar.Den är jättemysig och gammaldags charmig att åka.Problemet för mig är att min mamma bor i Stocksund-och där stannar inte många av tågen nuförtiden för att det ska gå fortare längre bort till Åkersberga tex.När jag var liten stannade många fler tåg där.Men sedan t-banan kom dit så har det dragits in.

Ha en skön Juldag allihopa!

Denna kommentar har tagits bort.
Eine
0

hmmm, jag säger inget mer än att kattungar är det inte…

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

cornish
0

#6 ok då…ha,ha - då får jag väl vara nyfiken i en strut då!!Generad