Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 783 ggr
ScatCat
0

God morgon 5 september

I Stockholm skiner solen idag, fast det är ganska blåsigt.

I går var vi och tittade på Cirkus Brazil Jack. Första numret var ett med katter balanserande högt och lågt. Kul! Men superenkelt för Cormishar Flört.

Idag blir det nog några husvisningar ihop med dotter och pojkvän. De bor i vår källare med Phoebe. Lite pyssel eftersom hon inte gillar Sessie av någon konstig anledning. www.weminas.se

Avots
0

God morgon!

Känns inte som en riktigt god morgon i dag! men förhoppningsvis blir dagen bättre. Lite gråmulet ute får se om hittar på något utomhus eller om det blir till att slöa inne….. eller något annat…..

Ha en trevlig lördag!

Leffe
0

God morgon

#0 Tänk att Brazil Jack kommit tillbaka. Däremot Scott verkar lysa med sin frånvaro.

Ska ut och fota några islador för hockeysajten. Sedan se landslaget i fotboll

Sköt om er

AnneAlva
0

Godmorgon,

Idag får vi besök och senare ikväll har sambon bestämt pokerkväll med polarna. Jag har lovat att vara med för första gången, vi får väl se  om jag kammar hem storkovan. Skrattande (vi spelar inte för stora pengar, en tjuga var Glad)

Hoppas ni har en fin helg allihop!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

LinusCRX
0

God dag!

Blev väckt i ottan enligt min mening av två grabbar som hävdade att frukosten inte var serverad i tid idag…

Under förmidagen har det varit med gos och mys, men nu väntar jag på PalleMaxwell, som sitter fast i tunnelbanan och försöker hitta andra resvägar genom storstan… brand i t-centralen… typiskt just en lördag mitt på dagen…

Hoppas ni alla får en härlig lördag!

Eine
0

God dag alla läsare

Här är det hett.Nästan 39 grader i pannan före 2 Ipren.Näe säkert inte nya flunsan,bara en vanlig  infektion i luftvägarna.

Sköt om er,lycka till med det ni företar er,oavsett om det är poker eller svampplockning ,husvisning eller fotografering av ishallar.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MyTwiggs
0

God dag! Vi målar, packar inför utställning, trimmar katter och har det trevligt!

Ha en fin dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com