Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 788 ggr
MyTwiggs
2009-09-04 10:44
0

Morrnmorrn 4 September!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är det slut på veckan, det är gads för fredags-myyyyys! … Ja… Det ligger väl en viss sanning i den lilla reklamsnutten för en icke nämnd snacksproducent, men varför ska den sjunga i mitt huvud varje fredag? Hmmm

Kisi och mojjan har lekt hela morgonen i sin fina tunnel som de fick av Rickard. Den är från IKEA. Någon annan som har en sån stor tunnel? Mina äääälskar den!

Idag blir det besök hos en kompis och titta på hans nya svanslösing… Sen kommer väl Rickard i kväll Skrattande

Ha en skön fredag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Natali
2009-09-04 10:53
0

Morron.

Befinner mej i Staffanstorp, och på ca 1 h åker vi mot legoland. Vi tar en natts hotellsemester innan vi åker vidare från legoland i morgon eftermiddag.

Hoppas ni får en bra dag. Mulet och vinden har blåst inatt. I går kväll såg vi åska ute på havet. Skrattande

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Avots
2009-09-04 11:02
0

Godmorgon!

Är tack ochlov hemma igen i min stuga, det är SKÖNT!, katterna busar runt som vanligt, låter just nu som om det sker någon ommöblering i huset… det är visst Cello som jagar en fluga påhittad eller verklig vet jag inteObestämd.

Ha en trevlig fredag!

EvaG
2009-09-04 12:55
0

Är i Stockholm och ska snart till Malmö

#0 Fredagsmyyyys är gott, men för mej blir det att arbeta

Hoppas ni får en bra fredagkväll allesammans.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

AnneAlva
2009-09-04 14:14
0

Goddag,

Sitter och redigerar bilder inför en total renovering av hemsidan. Jisses vilken tid det tar! *pust* Ikväll ska jag belöna mig med lite crunchy-ostbågar (min favorit!) men innan dess kommer trevligt fika-besök i form av hittflyttad vän från Stockholm. Ska bli ruskigt trevligt, trots att man numera bor i samma stad så ses man alltför sällan…

Ha en trevlig början på helgen alla!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

[Wiveka]
2009-09-04 14:19
0

God middag!

Ska iväg på kryssning med 8 arbetskamrater för att fira en blivande 50-åring. KUL!!

Ha en härlig fredag!

miano
2009-09-04 17:18
0

God eftermiddag!

Jag har inte varit här ute på forumet på några dagar.Så det blir att titta runt lite och se vad som hänt.Glad

Har Nikita i mitt knä som ligger och myser,och har fått frysen fixad som våran kära kanin bet av.SkrikandesSom tur är klarade kaninen Davinchi sig utan någon stöt.

Ha en fin helg alla!

Hundar har ägare.Katter har betjänter...

Änglatassen's Cornish Rex

MyTwiggs
2009-09-04 17:47
0

Rapport:

Jag har varit en dålig husmor idag! Kokat över blåbärssylt (som inte vill stelna) så att min glashäll har blivit ful. Skrikandes Jag har bakat för gott bröd… Så jag blev tvungen att äta för mycket av det… Flört Och det där med städningen… Ja… ObestämdFlört

Vi får väl se hur detta artar sig ….

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

aggeelin
2009-09-04 23:13
0

… otur med blåbär… men vem tusan är den där Rickard… en ny katthane?

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Rexjen
2009-09-04 23:39
0

Godkväll!

Fredagskänslan har äntligen hunnit ikapp med mig! Nu blir det Tv och kattmys. Har en Ninni som vill ha goooooosKyss

#7 Attans att inte sylten stelnade!

RacerDonnans
2009-09-04 23:41
0

Här sitter jag och tjejerna och har fredagsmys!!!Skrattande.
#1 Hoppas ni får en härlig helg!!!
#7Det där brödet lät spännande gott!!

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.