Bilder på "norrlandskatter"
Ja, kunde inte hjälpa överskriften med tanke på att det finns folk som tror att aveln är så begränsad här uppe i norr att alla hamnar under samma kategori och typmässigt inte skiljer sig någonting. 
Nu är mina bebisar 8 veckor och här hemma är det full fart. Först ut att visa upp sig är S*Zoot'z Lamborghini Diablo, han kommer att hamna i Delsbo.

Fina bilder på fina norrlandsmissar!
Är inte norrlänning the shitt?!

Jättefina bilder, tycker om din keeper ( alt framtida norrman :) )

#17 kul bild! det är inte alla katter som kan vifta på öronen sådär, måste vara norrlandsgenen

Underbara norrlandskatter! 

Håller med #19 och #20 och alla andra.
.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
0#Haa Ha Haaa!!
Du har så rätt min vän!
Tänk om folk la mer tid på att vara något ödmjuka och visa lite repekt, vilket klimat vi skulle ha då.
Håller med föregående talare !!

#0 Dina katter har uppenbarligen s k Norrlandsgener och dom ser bara finfina ut!
#22 Vi är av samma åsikt (som vanligt) respekt för andras känslor och åsikter råder det allmän brist på. Varför inte enas om att vara oense istället för att såga varandra vid fotknölarna eller hugga i ryggen! Det finns nåt för alla, ingen behöver bli utan eller välja nåt den inte vill ha!

De ser härliga ut dina norrlandsskatter! 
Vilka finingar

Fin kull du har där!

Fint gäng. Jag fastnade för rödingarna
Goa ungar,och den du tänker behålla är en fin stumpa!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Åh vilken fin bild på Iris!! S*QurraMoyaz Lilla Iris CRX e 09 33 (syrran till Mojjan om nu nån skulle missat det…)