Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 376 ggr
Leffe
0

God morgon 2009-09-03

God morgon. Tänk mer än halva arbetsveckan har gått, men oj vad jag är trött

Sköt om er

[Silkwaves]
0

God morgon - pigg och glad känner jag mig. En bra arbetsvecka med kul på jobbet. Två ungar sjuka hemma och det är mindre kul, men de är så stora nu att de klarar sig själva, för såå sjuka är de inte.

Ha en bra dag alla!

MyTwiggs
0

God morgon!

Trött är jag!

Ha en bra dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Rexjen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon!

Snart är veckan slut, behöver jag berätta att jag längtar till helgen?Tungan ute

Sol idag.

Ha en fin dag!

Eine
0

God morgon.En ljuv septemberdag är här med frisk känsla i luften.

Sköt om er.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Avots
0

God morgon!

Är ju i Stockholm i dag och har redan på morgonen haft mig en upplevelseObestämd Var på väg till mitt inplanerade möte på Lidingö, satt i de oundvikliga köerna på väg in i stan då telefonen ringde… mitt möte blev inställt… men det går ju inte att vända var som helst så jag blev tvungen att åka in innan för biltullsgränen innan jag kunde vända och åka ut igen… nu har jag alltså betalat biltull helt i onödan,   tur att det inte är så dyrt per gång och sköts med autogiroFlört

Har således fått ett par håltimmar nu på morgonen så vad är bättre än att tillbringa dem här på ifokusGlad

Var förresten i går och hälsade på Cellos sista kull, 5 små väldigt söta och i mitt tycke lovande knyten, helst tre av demSkrattande men framtiden får väl ge hur de utvecklar sig….. De är bara fyra veckor än.

Ha en trevlig torsdag!

RacerDonnans
0

#5 Visst är det typiskt att man skall hinna så långt innan man får veta om inställda möten. Jag skall precis iväg på ett och har varit på diverse turer på morgonen så denna dag är en "hattig" en.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.