Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 371 ggr
CurlyR
0

God morgon 2 september

God morgon!

Idag ska man leverera färg till Norrköpings alla målare. Inte alla kanske… men de som behöver.

Ha en bra dag!

Leffe
0

Och en annan ska börja dan med att köra skolbarn

Sköt om er

Natali
0

godmorgon

vaknade med dunder huvudvärk. Skrikandes

I dag är det sträckan Umeå-Linköping som skall avklaras. Sen spenderar vi natten hos min goda vän där (sphynxuppfödare då). Det enda som inte är klart på våran resa är någon övernattning på väg hem, runt stockholms området. Men det hoppas jag löser sig.. (Nån cornish människa som har plats och lust att träffa mej?) Jag ska dock ringa min "bror" som bor i stockholm. Problemet är bara att jag ju har en katt med mej upp, och de är nog inte så förtjusta i den iden.

Jag hoppas att huvudvärken ger med sej efter lite kaffe och så. Har tagit värktabletter i alla fall.

Nu ska jag ta o packa våran matsäck.

Hoppas ni får en bra dag.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Mobackens
0

Jag ska snart till skolan för att lyssna på föreläsning om diverse saker.

#2 Kör försiktigt!

Ha en bra dag allihopa!

MyTwiggs
0

God morgon!

Jag har sovit i 10 timmar och nu är jag något piggare…

# 0 Leverera lite färg till mig också! Flört

Ha en fin dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Pemicos
0

Skall iväg till jobb - har et möte i Lund vid 11.30 som jag är himla spänd inför - kan bli jubel och basuner eller platt fall och skrubbsår - håll tummarna

MyTwiggs
0

# 5 Jag håller tummarna också! Good luck!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Avots
0

Godmorgon!

I dag skall jag iväg till Stockholm igen. Dels ett par tråkiga möten men framför allt skall jag hälsa på Cellos yngsta kull, 5 små 4-veckors krullisarSkrattande

RacerDonnans
0

#5 Håller tummarna. #7 Låter inte kul med tråkiga möten men ha så kul hos de små.
#2 Lycka till och kör försiktigt. Hoppas det löser sig med boendet på hemvägen också.

Nu skall jag på jobbet, men förmiddagen har varit bra, har något spännande för familjen på gång bara jag hittar en lösning på ett bilproblem eftersom min bil behagade börja strula igår och måste till verkstan.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.